• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Piggelin1

Jaaaa, nu syns min bild på glassen också

Låter som riktigt skitväder i Sthlm, här är det helt ok & solen är faktist framme!

Apropos detta med annan hy, så vet jag att Muggles fick bekymmer när hon slutade med p-pillrena, men däremot fick riktig superfin porslinshy nu när hon var gravid.

Själv är jag en riktig torrboll (vad gäller huden iaf... ), men även för mig verkar graviditeten göra susen, inte flammig alls, som jag ofta är annars!

• Piggelin1

Det kan bli en tuff lördag för undertecknad - afternooon sweets på em & sen ska jag på tjejmiddag på kvällen Får försöka se till att spara lite plats i magen tills efter Incontro!

• Lapinette

Ser då fram emot att bli gravid då jag trots mina 37 år känner mig som en tonåring emellanåt (huden pratar jag om).

• -August-

Vickan - jag har atit tre eller fyra olika piller och aldrig markt nagon skillnad mer an att tantsmartorna blir svagare nar jag ater piller.

Piggelin - mums vad god glassen ser ut!

• viktualia

Pirr - man måste ju vara beredd på att det a la Omsan blir så att man blir gravid innan första mensen hunnit komma OCH SAMTIDIGT att det kan ta år och dagar... =mysko för alla kontrollfreak!!!!!!

• pirr!

Åhh, piggelin! Vad sugen jag blev på glassen (just piggelin) av din bild! Sjukt sugen! Här på jobbet har de dock bara triumfglass..
    Vad bra att du bokat! Ser fram emot vår lilla träff, men kommer ha svårt för att säga annat än våra nicks (känner ju er genom dem) Lovar att jag ska försöka undvika det för omgivningens skull!

• Piggelin1

Pirr!
    Jag med! Kändes urkonstigt med era riktiga namn nu när vi mailade! Muggles grejar jag eftersom vi känner varandra sen läääänge, men er andra

• viktualia

August - där har vi en rätt stor del av min nojja!!!

När jag började äta p-piller steg min livskvalitet till OANADE höjder. Min störtflod till mens och katastrofala menssmärtor blev plötsligt mens få dagar, kontrollerat när den kommer och mycket lindrigare smärtor. Alltså - jag mår prima av mina piller och oroar mig lite för att återgå till läget innan...

• Piggelin1

På tal om smileysar, de enda som jag verkar kunna se är standard-smilyesen, dvs den glada! Grrr (*arg smiley*)

• pirr!

Vickan- ja det är ju det som försvårar beslutet! Det är ju också därför det är så lätt att vara efterklok nu när det tog 10 månader för oss. Kanske är det därför så många av oss pushar för att du ska sluta, för att det tar/tog längre tid än önskat för oss!

Min efterättsmage är mer rymlig än vanligt Trots illamående av och till är sötsaker och frukt det som funkar bäst (och söta soppor, krämer och yoghurt)!! Tänderna kommer väl falla ur munnen på mig i samband med krystvärkarna..

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!