• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • BrudSommar2006

Ja men då hade väl Liten rätt, barnbördshus, vilket ord egentligen!

• Mrs  B

Viktualia

När jag ska skicka ett meddelande står det först subject och sen message, ska jag inte skriva mitt meddelande under message eller???

Är som sagt inte helt hemma på datorer.: )

• BrudSommar2006

Ser fram emot eftermiddagens BIM-lista, har helt tappat kollen på vem man ska hålla tummarna för, det känns ovant att ha sina tummar helt ohållna liksom. Fast vad pratar jag om, jag borde ju börjat för flera timmar sedan att hålla tummarna för att Lapinettes insemination har lyckats.

• Piggelin1

Heeeej allihopa,
    hoppar bara in lite snabbt & tjingsar - har precis läst ikapp de senaste dagarnas inlägg - kommentarer/reflektioner kommer lite senare!

Typ hur mkt som helst som poppar runt i skallen

Lappis - när du skrev om gyn-läkaren i morse fick jag en déja vu till ett besök på gynakuten på Shalgrenska för två år sen...
    Satt & väntade & rätt som det är kommer värsta BABE'N, dvs en kille på lite drygt 30 som såg vrålbra ut. Ok, jag fattar att äldre manliga gynekologer också varit unga ngn gång, men onekligen kändes det lite udda... Med sig hade han en ung studentska, hon gjorde väl sin AT eller ngt & därför skulle hon också kolla, känna etc (läs gräva runt ). Hon var nog väldigt oerfaren & stressad, för jädrar vad det gjorde ont... Woaaaahhh... En värsting-snygging &till manlig gyn & en ung osäker tjej som grävde runt - trevligare uppleveler har man ju varit med dom...!

Ooops, snart dags att rusa till möte - jag återkommer senare. Varning för maratoninlägg då

• viktualia

Mrs B - joo och jag kollade just på mina meddelanden och såg att det fanns ett gäng utan något subject, så jag vet inte vad som går fel för dig.

Två förslag på lösningar:
    1. Det kanske inte funkar om du inte är vän med personen, det har jag inte kollat.

2. En idé på lösning är att logga ut och logga in om en stund igen, mycket kan skaka sig tillrätta på det sättet... trivialt eller inte...

• Mrs  B

Viktualia

Är vän med personerna men uppdateringen kanske inte har kommit igång?????

Får se om jag kan lösa problemen senare, Tack så mycket!!!!!

Nu måste jag snart hämta sonen på dagis.

• Mrs  B

Viktualia

Nu funkar det av någon anledning. Fick precis svar från min kompis. Lustigt värre!!!!! :)

• Mrs  B

Viktualia

Nej, jag har förstått det nu.
    Fick precis reda på att kompisen fått jobb så det var ju roligt att höra. Blev också uppsagd under sin mammaledighet liksom jag från mitt förr förra jobb. Kul att det ordnar upp sig!
    Jag får hoppas på min intervju imorgon!!!!!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!