• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Liten med Mindre

Ah - september - kul att se att du är på benen i alla fall.

• Lapinette

Girls, promise att jag påbörjar BIM-lista i eftermidddag.

Är nu bara inne en kortis på kontoret efter en hemsk VUL på Sophia (inte samma doktor som vanligt och attans vad han grävde)och insemination. Tar min dator med mig hem och jobbar hemifrån resten av dagen samt imorgon förmiddag innan nästa insemination.

See you later!

• Telemarkgrrl

Morrn morrn!

Oooh, vilken härlig liten berättelse från Muggles. Och det är ju bara jätteskönt att höra att inte alla förlossningar är så där jättedramatiska. Hoppas att amningen sätter fart ordentligt nu!

Jag har varit på jobbet länge men haft mycket att göra och dessutom suttit 25 minuter i telefonkö till Com Hems kundtjänst. Man sitter där i telefonkön och hummar för sig själv och tänker på annat och så när man väl kommer fram har man glömt vad det var man skulle säga. :)

• Tinga

Usch, Lappis; det där lät inget vidare! Gräva; vad är det för en läkare?!? Var ägget på G nu då, eftersom det blev insemination idag?

Toppen att du fixar en BIM-lista; de är av samma kvalitet som Pages sammanfattning igår!

• -August-

God morgon! jag ar har efter manga "om och men". Det ar strejk pa tunnelbanan har i London, och det gick inte att forestalla sig kaoset. En av de tre linjerna som de hade lovat att kora gick anda inte imorse, sa jag fick improvisera... Det tog mig 1 timme och 20 minuter att komma hit. Men nu ar jag har!!!

• fru AM

Stackars lappis. Utgrävningar är inte kul - även om de är för ett gott syfte. Hoppas inseminationen tar, såklart!!! Det är bra att du jobbar hemifrån, kan ta det lite lugnt.
    Hoppashoppashoppas på småkaniner snart : - )

• Liten med Mindre

Titta vad ni alla vaknade till liv! Skönt med ett kort möte, nu kan jag fortsätta med vad jag nu höll på med...

Nåja, trycka ut lite nya manualer ska nog rädda resten av förmiddagen.

• BrudSommar2006

Hej, hej, igår kväll tog det en och en halv timme att få den busiga bebisen att somna, det har faktiskt aldrig hänt förut. Inte var hon upprörd heller, bara väldigt vaken.

Nu ligger hon på mage, hon kämpar och kämpar för att ta sig runt på mage och när hon väl lyckas så blir hon inte alls glad för hon vill egentligen inte ligga så! Fast nu orkar jag inte knuffa tillbaka henne igen så nu får hon ligga och stöna och vara missnöjd en liten stund!

Vin ja, minns knappt vad det är, har inte druckit på över ett år nu. Saknade vin i början men nu orkar jag inte komma på när det skulle vara bra att dricka ett glas. De gånger jag funderar så kommer jag alltid fram till samma sak, vin till frukost vore bäst, det är då bebisen är på bäst humör.

Lapinette, var du tidigare än du trodde då eftersom det blev insemination redan idag? Eller finns det risk att det blir tre gånger det här försöket också trots makens protester?

• Lapinette

Nej, utgrävningen var hemsk och han klarade aldrig av att se något på vänster sida. Tror jag fattar vilken doktor som har slutat på SH (tjejerna på Familjeliv har skrivit och beklagat sig om en läkare som slutat ... det måste vara han som hela tiden gjort VUL).

Faktum är att ägget inte är runt än utan 14x22 (om inte nöten som gjorde VUL såg fel). Så syster Marie ville skicka hem oss och sa att vi skulle komma imorgon. Men sen tittade hon på mig och undrade vad jag tyckte. Jag fick utslag på ÄL-testet imorse. Ok, sa hon vi kör! Då blir ägget troligen runt under dagen.

Ska nu packa ihop och dra! Vi ses senare.

• -August-

BS - haha, vilka charmiga problem man kan ha. Tur att man blir klokare med aren och tanker sig for innan man satser 100% pa nagot som man egentligen inte vill ha .

Lappis - Hoppas det taaaar nuda! Hur manga inseminationer ska du gora den har omgangen? har du fatt boj?

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!