• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Page

Tack för all hjälp att koppla ihop det nya med det gamla kontot OCH hur man byter till ett nytt lösen! Fattade inte ett dugg. Och tack Sweet för förklaringen av den gröna plutten, jag är så seg att jag hade förmodligen inte fattat det ännu.

• sweetstreet

Å heeej Mugglan!!
    Härligt att höra att allt är bra med er även om Moa verkar ha lite magproblem. Hoppas du får igång amningen snart.

Ser fram emot din förlossningsstory. Och det låter bra med en som itne ar superdramatiskt. Behöver få höra lite sådana också!!! ;)

• Page

Muggles, det låter härligt (trots bajs-och ammningsproblem) att vara hemma med Moa! Försöker mig på en liten uppdate:

Borren har vänt sig nu (tror att han fick lite hjälp med det) och allt står väl till med FruLlan. Koko pratade med henne i
    fredags!

Koko har gått in i andra halvlek nu och vi har fått det bekräftat att Conny verkligen har en snorre!

Japp, August har plussat! Så även Pudan!

Sweet, funderar på om hon ska ta det lugnt under tiden då ägget fäster men hon har förkastat idén om att vara helt torrlagd under tiden.

Lappis, ska göra en insemination på onsdag/torsdag. Om det inte fungerar så blir det ivf, annars så har hon hotat med att dränka sig!

Vickan har ångest över om hon ska sluta med p-pillren eller inte. Hennes förråd är snart slut.

Nenne, gjorde ett besök på tråden förra veckan och fick oss alla att gråta av skratt!

Det är ett problem med smileisarna här. Vissa ser de andra inte! Jag ser inte ett smack!

Efter Viktualias "att sluta med p-piller eller inte" har de flesta här konstaterat att vi inte är begåvade med en biologisk klocka utan att det helt enkel är dags att skaffa barn.

• Page

Aha, jag märkte att BT segade och kopierade mitt inlägg innan det försvann. Tack igen Sweet!

• Vännerfan

Mugglan,
    Skrev ett inlägg som försvann, grrr...

KUL att du tycker det är roligt och ännu roligare blir det när de börjar ge mer gensvar!
    Försök sova och ta det lugnt också, det påverkar ju också amningen. (Förutom att dricka det där "teet" som faktiskt var rätt gott tyckte jag) Hoppas du lyckas öka produktionen!

Japp, August har plussat och Frullan ej synts till men i fredags var hon ännu inte mamma iaf.

Vore superkul om du kom förbi en sväng på lördag!

Till er andra som ska med då,
    Ni har mail!

• Page

Förresten är min förbenade tant försvunnen! Jag vet dock att jag inte kan vara gravid så tanten driver gäck med mig. Störande...

• Page

Hahaha Vänner! När man tittat på din bild snabbt ser det ut som om Joey har en jättedildo i byxan. Var tvungen att förstora bilden och fick då se att det var en arm!

• Page

En sak till innan jag ska koka ihop en middag för en person....Jag såg att BT för statistik över hur många foruminlägg man har gjort. Hahaha, skrämmande tanken men jag har skrivit närmare 1600 inlägg och 99.9 % är i denna tråd!

• sweetstreet

Page!
    WWWOOOaaaaaoooohhh!!!
    För de statistik!!!!???

Oj, jag vet itne ens om jag VILL veta..... hrrrm....

• sweetstreet

Tack för uppdateringen också page! Det var en riktig bra sammanfattning!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!