• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • sweetstreet

Koko!
    TACK för uppdateringen om FruLLan och Boris!!!
    jag blev lite orolig.

• Telemarkgrrl

Jo, det kan ju absolut vara befogat att vara hemma någon dag om man inte mår bra! Men jag tror inte att man behöver vara det för att öka chanserna för att bli gravid. Om det verkligen hade någon effekt så skulle nog klinikerna rekommendera att man var ledig efteråt, dom vill väl ha så bra statistik som möjligt.

• Lapinette

Visst är det konstigt att vissa smileys funkar och andra inte?

Nåja, gällande att få till en liten knodd eller ej så finns det inga råd eller regler. Man får helt enkelt testa olika varianter varje gång. Har testat ALLT så nu blir det IVF. Om det inte funkar går jag och dränker mig...

• Lapinette

Jag gör helt enkelt som min läkare råder mig! Känner att jag litar på honom. Så säger han var hemma och låt maken sköta markservicen en vecka så gör jag det.

• sweetstreet

Ja shit denna gången var jag jädrigt taggad... Så jag låg även och viftade med benen i luften en stund efter åtminstone ena sexomgången....!!!
    Sjuuuukt!!!!

Och maken förbjöd mig att resa mig upp från sängen efteråt den sista gånge. Jag var tvungen att ligga kvar åtminsotne 20 minuter.
    Vadå ÄL-Hitler eller????????

• _koko_

Telemarkgrrl - Håller med. Mitt förra inlägg var lite förvirrat, så det kanske inte märktes.

Lappis - Fortsätt ta ett steg i taget så ordnar det sig på något sätt till slut. Sista steget är förresten INTE ut på för djupt vatten. Kram!

• sweetstreet

Men nu skulle jag bara vilja trycka på Off-knappen i skallen så jag slutar fundera på allt detta. Fan vad skönt det vore!!!!!!!
    Och sedan inte trycka på ON förrän om 2,5 vecka.....

Det går ju så satans mycket energi till allt "tänkade" och analyserande och räknande... Så man blir fasiken helt trött!!!!

• Lapinette

Shit, skrev ett lååångt inlägg och så dog BT.

• _koko_

Nämen, skulle inte jag åka och handla??? MÅSTE göra det nu, vi höres!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!