• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Telemarkgrrl

Sweet, nu känner jag mig som jag håller på att bli galen men jag ser inga smajlisar i ditt inlägg?! *krafsar i håret*

• Telemarkgrrl

Hmmm, kan det vara för att jag använder Firefox?!

• Telemarkgrrl

Om det hade funkat med god mat och goda viner så hade jag varit på smällen arton gånger om! :D:D

• sweetstreet

Koko coolt att Conny verkligen ÄR en Conny!!

Och ja, jag gav ockås nästan upp. Tyckte att BT verkade hur knäppt som helst och blev riktigt förbannad. Stackars maken. Jag gick in o väckte honom och var arg som ett bi. Han blinkade nyvaket upp mot mig och undrade vad som hänt....

Men nu verkar det fungera iallafall.
    Nä jag vet inte heller ngt om bilder eller så. Jag är glad att jag kan logga in här.
    Men jag fattar fortfarande inte hur jag ska kunna ändra mitt lösenord till mitt gamla. Fick ju ett nytt nu när man skapade nytt konto. Trodde att mitt gamla skulle börja gälla igen så fort man liksom länlkat sin gamla o sin nya id. Men icke.

Jaja, vad f-n. Skit i det.

• Lapinette

Min läkare sa åt mig att ta semester en vecka och ligga och ruva efter IVF'n. Det innebar inga fysiska aktiviteter, typ ligga i sängen och pilla naveln. Allt för att ägget skulle få lugn och ro där inne och fästa ordentligt.

• Lapinette

Och jag fattar inte hur ni får till smileys? Vilket jädra streck??

• Lapinette

Jag får bara en tom ruta när jag gör något.

• viktualia

Sweetan:

Gå på Medlem och sedan Kontoinställningar så hittar du en sida där adress och sånt står. Där kan du byta lösenord till ditt gamla!

Och jag använder också Firefox och ser inte några gubbar i din inlägg... *trist*

• sweetstreet

Telis!
    Kansigt!!! För jag ser smileysarna nu. Med bindestrecken....
    Kan du testa från annan dator eller med annan webbläsare???

Hm....

JA, jag försökte på med supermuta igår när vi först spendera ett antal timmar på härlig strand! Mmmm.... Och sedan besökte ett vineri där vi testade viner.... Mmmmmm
    Och sedan gick på superrestaurang Mmmm!!!!!!

Men visst, vi får väl se vad som händer om två veckor.
    Känner att jag troligtvis kommer hinna bli heeelt galen tills dess.
    Jag kan inte släppa denna ÄLomgång. Just för att jag tycker vi sexade till det på "ganska rätt" tidpunkt.

• Lapinette

Är annars glad att jag satt framför BT igår och tog de där svordomarna. Satt ju precis när de la om allt så det tog ett tag innan saker och ting funkade. Maken satt bredvid och undrade vad jag svor över.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!