• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Mrs  B

Nu är jag hemma igen efter många om och men. Inte alltid roligt att gå på stan med sonen om man säger så och det var dessutom mycket folk på arbetsförmedlingen idag. :(

Väl hemma ringde telefonen hela tiden och ett var från en arbetsgivare!!!!! HURRA!!!! :)

Men till mitt dilemma:
    Kommer jag att få jobbet när de ser att jag är gravid??????
    Det är ett vik snarast och tom 30/11, ev längre.
    Sen jag jag ju bröllopet nästa vecka och så har jag tackat ja till en vecka i en förskoleklass redan. ?????????
    Vad gör man??????

Vännerfan
    Min sambo ville veta vilket kön vår bebis har så han frågade och BM visade på skärmen hur det så ut, en klar blid av en snopp. Men vi får väl se om det stämmer eller ej????

Pirr
    Under alla graviditeter har vi berättat vår nyhet personligen, en del tidigt (v 12) andra senare beroende på när vi har träffat personerna i fråga.

Liten med mindre
    Här spänner magen också mest och kliar. Ska till BM imorgon, men det där med vikten skiter jag i ärligt talat??Får ta det sen, har inte heller något jag frossar på.

• Liten med Mindre

Ah - just det, visste att det var en kille till jag missat. Mrs B väntar ju 3:e killen.

Hmm...undrar om piggis och jag får tjejer då? Eller har allt ivrigt gökande runt ÄL favoriserat killspermisar?

• Liten med Mindre

MrsB, kul om du kunde få fullt med jobb nu tills det är dags att gå på ledighet! Hoppas att de är förnuftiga!

• -August-

Liten - Tjejspermierna ar val kanda for att var snabbare? Det borde ju da innebara att det ar stor chans att det blir en tjej om man har sex just vid AL och stor chans for kille om man hade det nagon dag innan.

Om man har sex hela tiden da, som manga pa den har ivriga bebbetraden??? Ja, da blir det ett jakla slutrace.

• _koko_

august - tjejspermierna är kända för att överleva längre, dvs om de får vänta på ägget är det större chans att det blir en tjej.

• -August-

Mrs B - gor som du kanner for. Superkul om du kunde fa ett vik nu. Ta pa dig en trendig, "los och ledig", tunika och fokusera pa intervjun... Vissa har stor mage. Punkt slut.

Jag har annars en kompis som var med om ett mirakel. Hon ville flytta "hem" till sin lilla kommun och konkurrensen om hennes slags jobb var stenhard. Pa lansstyrelsen var det. Hon gick pa intervju med magen i vadret och fick jobbet. Va? sa vi. Den chefen hade nog resonerat som sa att de behover unga personer, och unga personer far barn. Aven pappor ar ju hemma numera.

Hurra vilken bra chef!!!

• _koko_

Lappis - jag blev förvånad faktiskt när hon sa det där om att gå över, men det känns ju skönt att de tar lite extra hand om oss. Vi får även ett extra UL i v32.

• sweetstreet

Hej tjejer!!!

Kul att kunna se vilka som är inloggade!!
    Men jag tycker det är skitdumt att man måste göra msileys med "strecket". Känns onödigt.... Särskilt som det funkade utan tidigare
    Men men... Tacj ändå Telis för att du tipsade mig om hur jag skulle få till de små gubbarna ändå! Innan blev det ju bara fel hela tiden.

• sweetstreet

Kokosen!!!!

Härligt att se dig i tråden igen!
    Och det låter BRA att de tar x-tra hand om dig o Conny gumman!!!

Men jag säger som Liten, shit har du redan gått halvtid!!!!!
    HEEEEEELT otroligt!!!!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!