• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Vännerfan

Telemark,
    Nej hon tänkte "Har jag åkt såhär långt och stannar såhär kort tid (inte ens ett dygn) och så får jag inte gosa med honom ensam i vaket tillstånd i flera timmar???"
    Låter som ett skämt, men jag vet att det var ungefär så hon tänkte... Särskilt logisk är hon inte även om hon menar väl egentligen.

• Tinga

Storasystern - tack! Känner att mitt självförtroende mår bra av lite peppning!

AM - låter som ett riktigt härligt bröllop!

Vänner - vad härligt att allting gick bra på dopet! Man vill ju självklart att barnet ska vara på topp, och ni verkar ju ha lyckats perfekt med "formtoppningen"! Typiskt att svärmor ska konstra; jag menar, du som barnets mamma måste ju veta vad som är bäst för honom!

• BrudSommar2006

Undrar om jag har lyckats logga in rätt nu tro? Har suttit halva morgonen och väntat på att få mailet med mina nya inloggningsuppgifter för att kunna logga in och få tillbaka mina gamla. Bara det att jag råkade skriva in fel mailadress, jag har tre, så jag var tvungen att ändra till den gamla för att BT skulle känna igen att det var jag och ge mig tillbaka mina uppgifter. Sedan bytte jag tillbaka till den andra mailadressen igen och ändrade lösenord igen. Det har tagit en himla tid! Funderade på att byta nick när jag ändå höll på men sedan var det för jobbigt att bestämma vad jag skulle byta till i så fall.

AM, grattis, grattis, det låter som att ni hade en helt fantastisk dag, precis som det ska vara!

Vi firade vår första bröllopsdag men en ett par veckor gammal liten Iris och vi fick äta i skift vad jag minns. Vi hade inte planerat något helt fantastiskt i alla fall har jag för mig eftersom vi visste hur det skulle bli, jag var dessutom så himla trött och inte på humör att njuta av god middag egentligen.

Vänner, lycka till med att få ordning på inloggningsuppgifter, jag har som sagt just strulat med detta efter att ha fått sitta och vänta i flera timmar på att få börja och sedan lyckas fylla i fel uppgifter själv.

Tinga, kul att det gick så bra att springa trots allt, själv skulle jag i nuläget inte ens klara att springa till bussen med alla krämpor jag dragit på mig hur det nu har gått till.

• BrudSommar2006

Vänner, låter som ett drömdop, ja minus svärmor då. Här måste vi också rapa men det hjälper inte alltid utan det kräks hej vilt ändå om man måste bära runt på henne nymatad. Förstår därför inte hur vi ska låta bli att kräkas på prästen eftersom hon måste vara nymatad för att vara på hyfsat humör. Usch, jag tänker fortfarande på vad fint det ekar i kyrkan med illvrålande bebis. Bara ett par veckor kvar nu också för vår del.

• -August-

AM - grattis till ett harligt brollop - och till vigseln!!!

• -August-

Vanner - Oj vilken snall Prins ni har. Jag trodde inte dop kunde bli sa lugna och fina. Vilket lyx!

• _koko_

Grattis till bröllopet AM! När du ändå är här kan jag passa på att rapportera att din cravingsteori stämmer även på mig (surt, salt och nyttigt om du minns), för vi har fått se pillen inzoomad!

Nu måste jag springa, ska till BM! I morgon är det halvtid för mig.

• Liten med Mindre

koko - en liten kille?! :)

Härligt! En Conny med andra ord...

• -August-

Jag vill kanna symptom!!! Jag vill rattare sagt kanna mig gravid . Brosten ar bara supersuperlite kansligare an vanligt. Jag ar visserligen valdigt tacksam over att jag inte maste kila pa muggen med ansiktet nerat annu, men lite gravidtecken skulle vara harligt...

Ni som ar erfarna - nar borjade ni kanna er gravida? Jag ar ju bara i v6 annu.

• Vännerfan

Äh, det går bara inte att koppla samman kontona för mig! Det står hela tiden att det är fel lösenord oavsett hur jag gör, så jag ger upp. Jag får klara mig utan bindestreck!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!