• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Lapinette

Tänk er vad skönt när vi får in någon ny på tråden så behöver vi inte presentera oss längre utan det är bara att gå in på respektive och läsa. Super!

• Lapinette

Hi, hi, jag lyckades få med samma inlägg 3 gånger.

• -August-

God morgon!
    Snygg lay out! Jag kom tyvarr inte in och BT vagrade kanna igen min mailadress, sa jag fick skapa en ny anvandare. Ni far garna kalla mig August, utan en 1:a...

• viktualia

August - du är på god väg mot din gamla användare. Gör så här:

Först skaffar du dig ett nytt nick - dvs det har du gjort i form av "August1"

Sen går du tillbaka till BTs startsida och klickar på "Uppgradera ditt gamla konto"

Och DÄR kan du återta ditt gamla nick och bli av med ditt nya!

.....jag blev helt ARG innan jag hade löst det där!

• -August-

Tusen tack Viktualia! Jag var redan pa god vag efter att ha laste tidigare inlagg. Krangligt maste jag saga!!!

• Mrs  B

Jag skapade ett nytt konto precis. Har inte tid just nu att göra alla justeringar just nu. Får kolla på det senare.

Nu måste jag in till stan och fixa inför bröllopet och besöka AF.

• SofiaD

Den gröna plutten betyder att man är inloggad. Och vem är jag då, tänker ni Var ett tag i den här tråden för ett år sedan (fruSofia då), nu kollar jag in då och då för att se när bebisarna anländer (min lille kille kom den 12 juli :o) - undrar hur det går för FruL..

• start september

Tinga,

jag förstod precis din omvända logik och tankar om hur man påverkar vad som ska ske. Jag agerar nämligen precis likadant!!!

Till vad nytta kan man fundera på, men är man lagd på detta vis så är man. Just detta undanhåller jag maken för att inte verka helt knäpp men här hittar man sina likar...

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!