• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Izzie

Hej!

Jag kan heller inte se smileys, och dessutom kunde jag inte logga in med mitt vanliga nick??? Ni verkar ha samma? Varför kunde inte jag? Gjorde ni något speciellt? Jag försökte uppdatera mitt gamla konto, men då fick jag bara felmeddelande på att "sidan är endast till för inloggade medlemmar"...

• Izzie

Åh, vad söt lilla Moa är! och ja, du såg verkligen fräsch ut Muggles!

• Tinga

Izzie - nu när du skapat ett nytt konto (fråga mig inte varför man var tvungen att göra det... ) kan du gå in på sidan du inte kom in på tidigare (nr. 2 på förstasidan). Där kan du koppla din gamla och din nya identitet, och därigenom få tillbaka ditt gamla nick.

• fru AM

Åh Muggles! Tittade just på bilderna på Moa (och dig). Så SÖT hon är! Och så otroligt snygg du är!

Vet inte om jag sagt GRATTIS - i s f gör jag det igen: GRATTIS!!!

Det är nästan så att man blir lite sugen på en liten bebis till ..

• pudan

Fru AM

Har ju helt glömt bort att det var din och din mans stora dag igår! Superduperjättegrattis! Visst är ens bröllopsdag den underbaraste i världen :)

• Izzie

Tack Tinga! Då ska jag göra det nu. :)

Grattis AM till bröllopet! Så roligt att gifta sig. Skulle vilja göra det igen, fast med samma man så klart :)

• Izzie

Då var man tillbaka då ja. Krångligt gjort... Kunde man inte bara logga på sig med det gamla och bli uppdaterad med en gång?? Ja ja, petitesser...

• muggles

Fick skapa en ny signatur eftersom BT supit bort alla mina mejladresser så jag kunde inte logga in - grrrrrrr

Jag har kollat av min muggles-mejl iaf om ngn vill skicka bilder (pudan, snartis) men ännu inget...

Pudan, du hade plussat va? Grattis!
  • fru AM

Tack för grattis! Ja ens bröllopsdag är verkligen speciell! Jag får lyckorysningar bara jag tänker på allt kul igår! Och jag som alltid trott att alla överdrev detta ... Och som sagt, vi har presentöppningen, samt faktiskt även bröllopsnatten (!) och morgongåvan kvar till i kväll (det blev lie snurrigt inatt med två barn som skulle nattas hemma kl 03.00) ...

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!