• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Tinga

Haha - helt otroligt att JAG kunde vara till någon hjälp när det gäller datorer! Sweet - jag svor också rejält igår när jag skulle försöka logga in första gången, men till slut fick jag rätt på det. Himla konstigt att man först måste registrera sig som ny användare, för att sen byta tillbaka till sitt gamla konto. Ja, ja; jag är ju som sagt inte så haj på datorer, så det kanske finns en dold finess som jag inte begriper!

Sweet - låter för övrigt som att du hade en riktigt härlig dag igår! *avis* Den som ändå hade fått ligga på stranden och mysa. Här i Skåne var det riktigt höstaktigt, med ganska låg temperatur och halv storm. Usch; nu börjas det med busvädret!

Telis - visst är det häftigt att redan så små barn är riktiga individer! Den ene kanske blir filosof och den andre rocksångare?

Imorse när jag stod i duschen funderade jag lite över packningen inför nästa veckas semesterresa. Dock var det inte de vanliga funderingarna om kläder och sådär, utan det rörde BIM, som infaller i mitten av nästa vecka för min del. Det brukar ju vara så att om man ska iväg någonstans och packar ner regnkläder så behöver man dem inte, men om man däremot inte har dem med sig behövs de. Iallafall så "översatte" jag det här resonemanget till "BIM-språk" och kom till den logiska slutsatsen att jag ska packa mensskydd, för då behöver jag det inte medan jag inte packar något gravtest, för då behöver jag det! Alltså jag menar, hur kan en logiskt och rationellt tänkande person som jag ha blivit så här? Förvisso är det ju ett analytiskt och logiskt resonemang, men det är ju extremt löst underbyggt! Skärpning, Tinga!

• start september

Tinga,

du resonerar helt rationellt i min värld. Testa kan du göra när du kommer hem, men att var autan mensskydd är INTE kul.

• start september

Nya BT är mycket likt FL kan jag avslöja för de som inte vågat sig in där ännu. För- och nackdelar tycker jag, men vi vänjer väl oss.

• Tinga

September - jo, du har helt rätt i att det inte är kul att stå där utan mensskyd när det röda dyker upp. Sen i mina tankar drog jag resonemanget ett steg längre, så att jag i princip tänkte att jag kunde påverka utfallet vid BIM genom vad jag packar i min necessär! Dvs mensskydd med = jag behöver det inte = jag är gravid och gravtest inte med = jag behöver det = jag är gravid!

• Mrs  B

Hej alla!

Nu är jag också här efter många om och men........:(

BT liknar FL väldigt mycket tycker jag.

Tinga
    Du får gärna säga "vad var det jag sa". Blev så förvånad att jag verkligen fick en hippa, och det var så kul!!!!!!
    Så positivt!

Blivande maken hade det väldigt kämpigt igår med sin bakfylla, han fick det ju så mycket värre, med spriten i alla fall. :)

Sambon springer Göteborgsvarvet varje år så vi kanske ses nästa år?????

Fru AM
    Grattis!!!!!!!!!!!!
    Om två helger är det vår tur och vi längtar naturligtvis väldigt mycket. Hoppas också på bra väder.

• Lapinette

Jag gillar de gröna pluttarna! Nu kan ni inte gömma er tjejer!!!

• Lapinette

Fast å andra sidan jag är oftast inloggade hela dagarna men det betyder ju inte att jag är HÄR hela tiden.

Förresten, godmorgon tjejer! Här har ni en till som satt och svor igår. Jag var så ivrig att det inte ens gick att byta till sin gamla nick. Var helt enkelt för tidigt ute och det var inte upplagt men efter någon timma så funkade det ju. Gillar den här designen mycket mer än den gamla. Snyggare helt enkelt!

• Lapinette

Tänk er vad skönt när vi får in någon ny på tråden så behöver vi inte presentera oss längre utan det är bara att gå in på respektive och läsa. Super!

• Lapinette

Tänk er vad skönt när vi får in någon ny på tråden så behöver vi inte presentera oss längre utan det är bara att gå in på respektive och läsa. Super!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!