• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • muggles

Och AM grattis tillbaka - till att vara FRU!

• pudan

Muggles!

Ja, så är det. Testade i torsdags och det blidde ett plus. Vi är så otroligt glada och håller nu tummarna för att allt ska gå bra. Trots mina föresatser att inte handla babysaker förrän den kritiska tiden är över inhandlades två ursöta små bodys idag :) Litet svårt är det att begripa och det har nog inte sjunkit in ordentligt ännu.

• Piggelin1

Yesss, jag lyckades få tillbaka mitt nick
    De har inte funderat lite på att uttrycka sig lite tydligare & enklare hur man ska göra när man loggar in & knyter ihop sitt gamla & nya nick?

Kul att du lagt in bild i galleriet, Muggles - ska spana in den!
    Hoppas att det gick bra med hela tjocka släkten idag!

Fru AM - lät som en grymmedag igår!! Helt underbart!!
    Ser fram emot vår egen dag så småningom! Dock inget datum planerat alls just nu, bebisen får komma först, sen tar vi tag i det när vi landat i det

• Piggelin1

Vilka fina bilder Muggles - det bara strålar ju om dig & lilla Moa - sååååååå söt

• Frejis

God kväll!
    Här ser ni den gamla Frejis i ny format, grrrr.... vill ha tillbaka mitt gamla nick, men nu är jag Lilla Frejis i stället. Hoppas att det duger :)

Gillar inte heller den nya designen alltför mycket även om det säkert kommer att kännas bättre om ett par dagar. Det känns bara sååå mycket Familjeliv! Undrar om vi härinne kommer att bli lika hysteriska som vissa människor där ;)

En fin dag idag och en speedad kväll blev det. Men nu är det lugnt. Maken har konstaterat pms och hormonsvängningar, vilket också stämmer, känner nog av det lite själv *insiktsfull, jag eller? :D*

Hoppas att ni har haft en bra dag och att ni får en trevlig avslutning på kvällen!

• Frejis

Fru AM - Jättestort grattis till bröllopet! Du har säkert berättat det tidigare, men jag frågar igen, var gifte ni er och var hade ni bröllopsfesten? *älskar bröllopsdetaljer*

• viktualia

Freijs - det är RÅKRÅNGLIGT men man gör så här:

Först skaffar du dig ett nytt nick - dvs det har du gjort i form av "Lilla Frejis"

Sen går du tillbaka till BTs startsida och klickar på "Uppgradera ditt gamla konto"

Och DÄR kan du återta ditt gamla nick och bli av med ditt nya!

Shiiiiiiiiiiit vad trött man blir på sånt... gaaaa jag blev helt ARG innan jag hade löst det där!

• Frejis

Viktualia - jättestort tack :) nu är Frejis tillbaka och Lilla Frejis borta för alltid *förresten så kände jag mig aldrig så liten, vare sig till ålder eller omfång* Jag blir helt galen på sådana konstigheter, irriterande!!!!!

Såg att min favvoserie "Mord i sinnet" visas ikväll på TV 4. 11 min kvar!

• Lapinette

Och Lapinette är tillbaka med sin favoritnjutning i livet. Vin och god ost!

• Tinga

Muggles - nu har jag kollat in både dig och lilla Moa i galleriet, och ni ser så fina och pigga ut båda två! Jättekul att få se bilder av er båda!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!