God morgon!
Först och främst jättestor GRATTIS till Pudan! :) Jättekul att du har plussat, nu har vi två plus efter varandra. Kul för er tjejer som kan följas åt och vem vet, det kanske är start för en ny plusvåg i tråden.
Liten - hoppas att det gick bra på träningen igår. Jag var så långrandig i mina tips att ett sms inte räckte, som du märkte hade jag mycket att säga om Muskel, men det rymdes ju inte. Hur som helst, hoppas att det fungerade bra och att du hamnade hos en bra instruktör (tjejen som har det på måndagar är superbra). Och att du och maken får en trevlig helg! :D
Snartis - kul att läsa din förlossningsberättelse även om sugklockan lät skrämmande. Har ni bestämt vad lillprinsen ska heta?
Muggles - ännu en gång stort grattis! Tycker att Moa är ett jättevacker namn som inte är så vanligt nuförtiden (rätta mig om jag har fel!). Jag hör också till dem som med nyfikenhet och spänning väntar på din förlossningsberättelse med alla detaljer.
Lapinette - När börjar du med nedregleringen? Jag har tyvärr inga nyheter om hur man kan dra av ivf på bruttolön och vems lön det ska vara, etc. Vi vet ännu inte om det överhuvudtaget kommer att fungera och om jobbet går med på detta. Vet kanske mer i nästa vecka. Hur går det för er, har ni fått veta någonting mer om detta?
Undrar om Borren redan har kommit ut. Ni som har kontakt med Frullan får hålla oss andra informerade om hur det går :) hon har väl inte skrivit här på ett tag och jag hoppas att allt är bra med henne.
Själv har jag haft jättemycket att göra och känt mig jättetrött på kvällarna. Men det som jag gör på dagarna är jättekul, med en massa nytt! Jag försöker dock läsa ikapp det ni har skrivit, men orkar inte lägga till något när jag läst klart. Någon annan som känner igen sig? ;) *skojar bara*