• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Page

Åh, vad krångligt det var att logga in här, och som en äkta bakåtsträvare tycker jag att den nya designen är skitful! Nåja, även jag vänjer mig nog!

Muggles, nu har jag spanat in både dig och Moa. Underbart söta är ni båda! Nu väntar vi på Snartis och lillkillens bilder!

AM, grattis till att ha blivit fru! Kul att dagen blev så lyckad!

• sweetstreet

Å äntligen kunde jag logga in! Allt tack vare Tingas förklaring!!! :D
    Fick nästan utbrott i morse när jag skulle logga in och inget gick!!!!! :o :o :o

Jaja, vill säga JÄTTEGRATTIS till AM!!!!! :) Härligt att bröllopet och festen blev så lyckad!!!

Och MUGGLES! Du och Moa såg ju otroligt coola ut!!! Du såg liksom "oförskämt" pigg och fräsch ut!!! ;) :D
    Jag kan bara tänka mig att OM jag någonsin genomgår en förlossning (säger man så???) kommer jag se ut som ett utschasat lik?! :? :o ;)

Själv har jag tillbringat i stort sett hela dagen ute på Long Island. Mmmmm!!!!!! Härligt! Åkte ut med några kompisar som har bil. SÅ på förmiddagen låg vi på stranden och vädret vara bara heeeeelt perfekt!!!! :) Lagom värme, svag bris och torr luft!!!!
    Sedan åkte vi till ett "vineri" (eh, äger man så???) och provade deras viner. Köpte några flaskor med oss och efter att ha inmundigat den ena av dem ute i den sköna trädgården, så drog vi vidare till en restaurang i SouthHampton. Shit vilken god middag det blev där då!!!! Ojojoj!!! Nu känns det som om magen är gravid haha! ;) :D

Och det bästa av allt är att det är ledigt i morgon också!11 Mmmmm! Labor day! Härligt. Jag måste dock träffa en kollega för att få lite protokoll etc, men detta blir nog någonstan i stan över en kaffe. :)

• sweetstreet

Page, jag tror att sist skrivna inlägget får en grön plutt...?

• sweetstreet

Jag håler förövrigt med dig och Frejis.
    KÄnner mig inte alls hemma i "Nya BT". Men vet inte ifall detta beror på att man var så van vid hur det såg ut förut, eller om jag verkligen objektivt tycker designen är fulare???? :? :? :?

Hm inga av mina smileys verkar fungera heller!!!!

Äsch, kanske vänjer man sig. Men visst känns det plötsligt som man är på FL och chattar....
    Grrrrr!!!!!

• sweetstreet

Fattar inte varför mina smileys inte verkar fungera???

testar:

:) :D ;) :[ :o

• sweetstreet

Näe! Det verkar helt klart inte vilja bli några smileys för mig.

Hur gör ni era tjejer???
    Är det bara som förut eller är det något nytt trick??

Förresten saknar jag infon om hur man skulle göra smileysarna som fanns på "Gamla BT". Varför tog de bort den??

• sweetstreet

Page, förresten ser jag att jag har gröna pluttar hela tiden nu!!

Är det kasnke ett tecken på att man är inloggad????

Kanske kommer alla som är inloggade att ha gröna pluttar?? Så att man lätt kan se vilka som fortfarande finns inloggade när man chattar??

Hm?

Eller kasnke är det något helt annat med den gröna färgen?

Jaja, nu ska jag nog gå o knoppa. Vintrött och mätt.....

• Telemarkgrrl

God morgon tjejer!

Har varit på släktträff och dop i dagarna tre i helgen. Det var varit jättekul och jag har fått gosa med mina två nya kusinbarn. Världens sötaste barn bägge två, den ena tittar bara allvarligt och storögt på världen och den andra verkar alldeles fascinerad av sin egen röst och ropar WAAAH WAAAH WAAAH hela tiden och ler brett. Det drog lite i livmodern.

Sweet, jo du har rätt, dom gröna plupparna visar om man är inloggad eller inte.

Och jag tror att man kanske måste ha bindestrecken i smajlisarna nu för tiden? Så här liksom: : - )

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!