• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • pirr!

Vad är detta ! Konstig sida. Var tvungen att byta signatur, men det är fortfarande Pirr som är jag!
    Kunde inte ändra signatur på 3 månader..

Ja,ja! Får läsa ikapp snart! Ses

• Tinga

September - ja, det är himla skönt att ha likar här, så att man inte behöver belasta maken med alla knasiga tankar!

• -August-

Tinga - hur gick det i helgen? Nytt pers?

• Liten med Mindre

Suck - BT's tekniker är verkligen inga pedagoger. Och trots alla fina förklaringar här inne tog det ett tag att hitta alla sidor som behövdes för att få tillbaka sin signatur.

Hej på er!

Ytterligare en skön men improduktiv helg till ända. Fast vi hann med lite släktkalas på landet i alla fall.

Frejis - muskel var nog inte riktigt min grej. Eller så var det instruktören som inte var det. Det var så hattigt mellan alla övningar, och inget utom axlar och benböj blev ordentligt gjort. Håller mig nog till aerobics o styrketräning. Lustig känsla förresten när jag insåg att magen är lite ivägen för övningar som tidigare varit så lätta. :D

Mitt nya förslag till Stockholmsbrunch-dejt är lördag 15 sept. Scandics frukost/brunch eller kanske Mornington (de har väl pannkakor nu istället för våfflor). Någon som kan?

• Tinga

August - nja, loppet gick sådär. Jag gick ut alldeles för hårt, och det fick jag betala för under resten av loppet. Jag har lite för dålig koll på att känna hur fort jag egentligen springer, och då blir det lätt att man i sin optimism öppnar för hårt. Tiden blev 1 h 57 min, och det är iallafall ett par minuter bättre än mitt tidigare pers, men jag vet att jag kan bättre om jag bara får ett jämnare lopp. De sista fyra km sprang jag tillsammans med en man, så vi hjälptes åt att peppa varandra när det gick tungt. Det hjälpte faktiskt mycket!

• -August-

Tinga - Under 2h i a f! Det ar svart att avgora hur stark man ar. Jag gjorde samma misstag pa Stockholm Marathon for nagra ar sedan, men nar det borjade bli for tungt hade jag en halvmara kvar. Jag avbrot! Halvmaror ar battre for min kropp .

• Storasystern

Hallå! Det här nya systemet var krångligt... Jag är nog helt enkelt för lat för att lära mig något nyt!

Tinga - utmärkt resonemang inför packandet! Jag hade resonerat precis likadant!

AM - grattis! Kul att ni hade en så bra dag och att vädret var så kanon!!!!

Jag "roade" mig med att klippa gräsmattan igår, och det var inte en bra sysselsättning för någon som är gravid i 7:e månaden... Kom ihåg det om ni känner er manade! Vi hade inte klippt gräset sen i juli, så väl får väl skylla oss själva...

Sweet - vi resonerade som ni när det gäller barn. Jag har inte heller drabbats av den oerhörda barnlängtan, utan vi bestämde oss helt krasst för att vi inte blir yngre och att vi ju är gifta och har hus och jobb, så vad är det att vänta på?? När man väl har bestämt sig klickar det till i huvudet och blir mycket viktigare på en gång... Konstigt det där!

• Tinga

Jaså, August; du är också en löpare! Det har du dolt väl här, måste jag säga! Har du sprungit andra lopp än Stockholm Marathon? Själv sprang jag min första mara i Hamburg i våras. *stolt*

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!