• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • sweetstreet

oSkitknäppt!!!!!
    Jag ser ju Smileysar i mina egna inlägg. SAMT i ditt Lappis1!!!! OCH även alla andras...

*kliar mig i huvudet*

Kanske HAR jag verkligen blivit galen och har smiley-hallucinationer?!?!?!?!?!??

• viktualia

Sweet - drog ingång IE på jobbdatorn.. då uppträder smajlisarna som ofullständiga bilder... vi kanske är något på spåren..

• Lapinette

Jag ser bara vissa smileys...fattar nada.

• sweetstreet

Min förvirrade hjärna kanske tror att smileysarna är ägg??????????

• _koko_

Såhär (utan mellanslag) måste man göra smajlisar nu
    : - )

Förut fungerade även
    :)

Men jag kan meddela att inte heller jag ser några bilder trots rätt "syntax", bara fyrkanter med en punkt i (jag har ie)!

• sweetstreet

Vickan hur då ofullständiga bilder???
    Ser du typ en halv smiley???
    Eller bara en liten blobb????

• sweetstreet

Men jag har också IE. OCH ser ändå smileysar när de skrivs MED bindestreck!!!!!

Detta ÄR verkligen helt mysko!!

• Lapinette

Jag har alltid gjort mina smileys med bindestreck!!! Gör så även nu men ser dem inte!!

• _koko_

Skäms lite över mitt "fyrkanter med punkt i" nu när vickan uttryckt det så snyggt (ofullständiga bilder)...

Lappis - tycker du gör helt rätt i att vara ledig efteråt!! Det gör iofs att tiden går långsammare, men man behöver verkligen ta det lugnt och rå om sig själv! Se till att ha många bra filmer och böcker hemma - god mat!

Apropå det borde jag ta en sväng till matbutiken nu innan efter-jobbet-rusningen kommer...

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!