• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • sweetstreet

Förresten tror jag att jag fick ett mail från FruLLan idag. Mend et satt bland typ 35 SPAMs så jag deletade det av misstag!!!!!

Skiiiit!

Så FruLLan!!!!
    OM du ser detta
    pleeeeeeeeeeeease skicka ditt mail till mig igen!!!!!!!!!!!!!!

• Lapinette

koko - funderade på att jobba hemifrån, inte heltid men kanske ett par dagar. Är det dumt?

• viktualia

Sweet - i IE ser jag bilderna som koko beskrev dem: "fyrkanter med en punkt i"

Jag har IE 6.0. (kan inte uppdatera den av div skäl)
    Firefox kör jag 2.0.0.6

• Lapinette

Sweet - du får inte deleta dina mail! Är nu nyfiken, har Frullan fått sin Borat??!!

• sweetstreet

Men Lappis!!!
    Vet du varför du skulle vara "vilandes".

Alltså bör jag också ta det lugnt nu mellan ÄL i BIM och typ inte träna? Eller var detta mer för IVF där man ju gjort ett större ingrepp på flera plan. Inkl hormoner och "operation" eller vad man ska kalla tillbakainplanteringen.

• sweetstreet

Ah Vickan!!! Låter bra att du har mess-kontakt. Även om kontakten inte svarat än.

Nej jag brukar kolla igenom min spamlista noggrant innan jag deletar, men i morse var jag nog lite trött...

Jag ÄR verkligen nyfiken.
    Och lite lite orolig. Just för att hon inte varit in på tråden heller. Så man vill gärna veta hur hon mår och hur allt går/gått.

• Telemarkgrrl

Lapinette, fast på Carl von Linnés hemsida så står det att en sjukskrivning/semester efteråt inte ökar chansen att bli gravid. Men å andra sidan så kan det ju inte skada med en veckas uppassning av maken. :)

• viktualia

Koko eller Snartis - ni brukar väl ha tightare kontakt med FruLlis än jag! Nån som hört något?????

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!