• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • BrudSommar2006

Muggles, det där teet verkar riktigt läbbigt, tur att man inte blivit tvungen att ge sig på det. Fast hur ofta vill hon amma i vanliga fall då, sover hon på nätterna?? Jag har ammat varannan timme varje natt i tre månader nu, ibland varje timme om hon sover dåligt, likadant hela dagarna, annars blir hon ju jättegrinig, hennes snuttbehov är ju enormt. Vi övar med napp och ibland går det fast oftast inte än. Så att bara behöva amma varannan timme en enda natt känns ju inte som något större straff i mina öron...

• BrudSommar2006

Förresten, i början är det väl normalt med upp till tio dagar mellan bajsningarna har jag för mig, Iris bajsar inte särskilt ofta nu heller, önskar att hon gjorde det så att det inte behövde bli totalsanering av bebis varje gång hon slog till...

• muggles

Tack Page för den suveräna uppdateringen!!!

Vad kul att du är tillbaka, du var saknad! Hur mår du själv nu??? (Om du vill svara alltså...)

Jag ser inga smileys heller men jag kör Mozilla Firefox som browser så jag antar att det är därför...

Japp Vänner jag försöker vila också för jag har hört att det måste till det med. Jag tror nog att jag dyker upp på lördag om inte annat så för att säga hej. Om Moa går med på det så tar vi en kaffe också

• BrudSommar2006

Page, sååå kul att du hittat tillbaka till oss! Och vilket minne du måste ha, tur att vi har dig att fråga om uppdateringar! Nu när jag har avlastning med Iris så ska jag passa på att gå och duscha och pyssla lite men först ska jag se om jag hittar den där statistiken, det låter intressant!

• Tinga

Muggles - jag blir helt bebissjuk när jag läser dina inlägg! Det låter som att ni har det så himla mysigt tillsammans, och jag tyckte att det syntes på bilden i galleriet också. Blir ju helt tårögd! Kram!

Page - vilken supersammanfattning! Kan du inte göra en sådan varje dag?

• Lapinette

Page - som vanligt får du mig att skratta! En underbar summering på vad som hänt här de senaste dagarna.

• start september

Sweet, Lapinette och Telis,

tack för att ni svarade på det som fyllt min hjärna idag så här en dag efter ÄL... 7-10 dagar alltså innan det kan fästa.

Jag tycker absolut att du ska vara hemma en vecka Lappis, kan vara skönt att bara ta hand om sig själv, det är man alldeles för dålig på till vardags.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!