• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Page

Men det vore så coolt med en vind också! Vi har pratat om att eventuellt köpa loss lägenheten som är vägg i vägg med oss (det bor en uråldrig dam där nu) men jag tror inte att det blir av. Det skulle nog inte löna sig vid en försäljning. Det är en annan prisbild här i hålan.

• Lapinette

Page - skönt att du mår bra igen. Alkolism? Jag är också på avvänjning. Har nu inte druckit sen i lördags .

• Page

God natt Vickan! Hehehe, ja, det var en del inlägg det där!

• Page

Hahaha, inte jag heller Lapinette! Blev lite skräckslagen bara när jag gick igenom min alkoholkonsumtion och räknade mig fram till att jag hade druckit 4 liter vin på 10 dagar, plus annat smått och gott!

• Lapinette

Har jag BARA skrivit drygt 7 000???!!! Låter lite då jag har hängt här sen sommaren 2005.

• Lapinette

Menar du 4 liter eller 4 flaskor vin på 10 dagar? Kan säga att någon vecka efter semestern räknade jag att vi helt hade varit utan alkohol en kväll på dryga 3 veckor!! Utav detta var det typ 2 kvällar då vi bara tagit ett glas resterande delade vi åtminstone på en flaska. Usch, borde nog inte skriva det här!

• Page

Jag har skrivit i genomsnitt 5 inlägg om dagen sedan jag började skriva här i november 2006. Det låter faktiskt inte så illa!

• Page

Jag menar verkligen 4 liter vin. Ett antal drinkar och några öl. Läskigt värre för någon som brukar dricka var tredje mådan i vanliga fall.

• Lapinette

Och mitt genomsnitt ligger på 10 inlägg per dag sedan juni 2005. Herregud, get a life!!!!

• Page

Förresten det är en helt annan sak med drickande under semestern. Det är på något sätt inte lika läskigt. Men det har varit så mycket festligheter här på senaste tiden och så har jag dessutom tagit mig några glas vin varje dag efter jobbet. Det sjuka är att jag är riktigt sugen på alkohol nu, så det får bli en varningsklocka för mig.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!