• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Telemarkgrrl

Jo, det är klart. Fast du har ju redan haft ångest ett tag. :D

• viktualia

fnisss jaaaaa men det var i förra veckan som jag började ha utläggningar här...

men Page fann verkligen kärnan i det hela i sin sammanfattning: "Efter Viktualias "att sluta med p-piller eller inte" har de flesta här konstaterat att vi inte är begåvade med en biologisk klocka utan att det helt enkel är dags att skaffa barn"

• Liten med Mindre

Victory - du måste stoppa in en näsa på alla gubbar -annars går det inte. Så var det i morse i alla fall.

Ja, FL junior har det blivit. men vi håller ställningarna i BTs goaste tråd.

• BrudSommar2006

Victory, figurerna fungerar tydligen för en del, dock inte för mig, jag ser inte ett smack.

Hu vilket väder, det verkar inte blir någon frisk luft alls idag, suck.

• Liten med Mindre

Nähä - nu funkar inte gubbarna igen. Såg dem imorse. Är de lastberoende månne? Funkar bara när det är få inloggade???

• Liten med Mindre

Och vi har värsta åskoväder här. Tur att jag får vara inne ett tag till. Trivs inte riktigt att vara ute när blixtarna slår.

• Telemarkgrrl

Här åskar det precis utanför fönstret, hur mysigt som helst! (Så länge man inte behöver gå ut)

• Liten med Mindre

Viktualia - skulle komma med ett peppningstips som jag hela tiden glömmer. Jag har träffat flera som faktskt gått ner i vikt av att sluta med p-piller. Säkert en kombination av vad hormoner kan göra med hungern, och ansamling av vätska. Så det kan vara positivt att sluta, för ditt andra projekt.

Men å andra sidan finns säkert de som gick upp i vikt av att sluta med piller. (Jag gjorde det eftersom jag åt piller som fick mig att må illa. Men de åt jag ju inte så länge heller.)

• -August-

Vickan - Hm, klurigt. Ar det sa att det ar for manga stora saker som intraffar samtidigt? jag skulle gjort som Telis och sluta med pillren och skydda mig pa gummivagen. Det var bara skont att sluta med pillren tyckte jag, och dessutom gar tappar ju vissa nagra kilon i den processen med .

• Telemarkgrrl

Jag hoppas att Vickan tittar bort just nu och inte ser det här. ;)

Men ni som har slutat med p-piller, har ni också fått problem med hyn? Jag har aldrig haft det förut men fått problem med finnar sen jag slutade. Går det över av sig självt eller ska man göra nåt?

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!