• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • BrudSommar2006

Jag ser inga gubbar alls men har förstått att ni lägger in dem i texten här och var eftersom det ibland blir stora mellanrum i texten.

Satte en skallra i handen på Iris, egentligen är hon ju inte medveten om att hon håller i saker än, och det första hon gör är att dänga sig själv i pannan med den, tur att den var mjuk...

Vad det gäller dålig hy så fick jag urusel hy när jag blev gravid men det rättade till sig efter ett par månader. Fick dålig hy när jag slutade med p-piller också så det gäller kanske hormonomställningar i största allmänhet.

• Liten med Mindre

Brudsommar - det är nog därför bebis-skallrorna finns i mjukt utförande. :D

• Liten med Mindre

Min promenad hem håller på att ösregna bort. Trodde att det skulle ge med sig. Men det har nog hällt ner i 2 timmar - nu mer än tidigare. Suck!

Kanske får ta mig hem och dra på dykutrustning och ge mig ut. Tror nog jag kommer i torrdräkten fortfarande. Gott om plats! :)

Slipper i alla fall vattna balkongblommorna. Tröttnar lite på det på hösten - så det är fint om de blir omhändertagna. :)

• Piggelin1

Haha Liten, vad kul att du stoppat in Gus som bild! Känner igen mig precis, det där med att linnet/tröjan åker upp! ...och värre ska det bli

• Piggelin1

Men hallå eller, vad skumt, nu nu syns ju inte en min and "standard-glad-smiley" i mitt förra inlägg?!

Känns som om det där med smileyasar inte riktigt är BT's gebiet för tillfället?!

• Mrs  B

Tack Vickan!!!!!!!
    Nu har jag också en bild. Blev på mig själv, men har inget att dölja längre.

Här skiner solen och det har det gjort hela dagen, lite kyligt i luften men annars skönt. Riktig höstluft, lite tidigt men men.

Hoppas på fint väder även den 15 sep då vi gifter oss.

• Telemarkgrrl

Gaaaah, jag känner också igen det där med linnet som åker upp och jag är inte ens gravid. No more Dumle-kolor! (Har ni provat äpple-päronsmak på Dumle? Rent djävulusiskt goda) :(

• Piggelin1

Vickan - hur var det nu som man hittar sin statistik - jag har snurrat runt en massa på "Min Sida" men hittar inget!

• viktualia

Piggelin - gå på Medlem - Min sida - Startsida

Själv har jag skrivit 10830 inlägg nu....

• Liten med Mindre

Ha - ligger i lä med ett 3000-tal.

Telis - den mest mysko gus-känslan är ju att det gått så fort. Det hände inte alls för 2 veckor sen.

Undrar om vi borde sluta tipsa varandra om smaskiga godisar/glassar/viner? Näe - det är gott och trevligt! Med allt skumpande som sker i tråden så borde folket hålla sig iform ändå. Måste själv få igång min verksamhet bara. Lite mer lockande varje dag. Todays flavor - vispgrädde med körsbärssylt på toppen ;)

Drömma kan man alltid...

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!