• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Telemarkgrrl

Jag tycker förresten att jag skrivit ganska mycket på BT sen förra året men jag har bara kommit upp i 2700 inlägg. Låter lite lite. :)

• Tinga

Oj, men hur skriver jag - "framför allt får jag finnar längs käklinjen och upp till finnarna"! Jag menar förstås upp till tinningarna!

• Telemarkgrrl

Fniss, jag gissade på det, Tinga, eftersom du skrev U-linjen. :)

• Tinga

Telis - jag tänkte att det kunde vara värt de här finnarna om man blev gravid, men utan graviditet och med finnar blir man lite kinkig!

• Telemarkgrrl

Förlåt att jag är lite speedad och bränner av det ena inlägget efter det andra, jag har just kommit hem efter att ha lagt ner en obscen summa pengar på en tröja. Jag är euforisk och nära en hjärtattack på samma gång.

• Telemarkgrrl

Jamen, eller hur! Blir man bara gravid så är ju finnarna klart värt det.

• Lapinette

Sweet - jag är här men nu börjar jag bli otroligt trög i kolan. Sitter och letar recept. Ska ha tjejmiddag här om en vecka. Har ni några bra tips? Något som är gott men samtidigt inte tar allt för lång tid att förbereda. Vill inte stå i köket när kompisarna kommer.

• Tinga

Telis - kör på den euforsika känslan då och strunta i hjärtattacken! Nu har du ju ändå köpt tröjan; lika bra att njuta fullt ut av den också! Var det en sådan där tröja som du gått och längtat efter länge, eller var det ett spontaninköp?

• Lapinette

Telis - berätta om tröjan istället för dina finnar. Mycket intressantare!

• Telemarkgrrl

Va, nä nu blir jag sårad. Vill ni inte höra om mina finnar?! :D:D

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!