• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • viktualia

har haft "dricka te och mysa i soffan"-stund med maken. berättade om Moppy som inte vågade ha sex när hon slutat äta p-piller, så nu är min make lagom förvarnad.

nu verkar förresten smajlisarna vara tillbaka... men slögöken Vickan har aldrig lärt sig hur man gör dem, jag kopierade alltid in dem från den där rutan.... och nu finns inte den rutan... *surar* och testar att göra en sur gubbe..

• Lapinette

Sura gubbar funkar inte längre här! Måste vara glada

• Telemarkgrrl

Dom funkar inte hos mig iaf. Tråkigt. :(

• Lapinette

Har försökt att vara effektiv i kväll men maken blev sur när jag körde upp honom ur soffan för att ta tag i målandet av badrumstaket. Vi är inte hemma i helgen och om en vecka ska jag ha mina kompisar här på middag. Ibland är han så slö!

• Lapinette

Jag ser inte de sura gubbarna - bara goa gubbar här!

• Telemarkgrrl

Vickan, du kanske kan göra gubbarna men jag ser dom inte.

• viktualia

nähäe... vad knasigt!*stackars stubbis* jag sitter med Firefox 2.0.0.6 även på hemmadatorn... har du kollat trådstarten i "våran" tråd.. där har gubbarna dykt upp i mitt startinlägg - åtminstone ser jag dem där..

• Telemarkgrrl

Vickan, nää, inga gubbar där heller. Och jag kör också Firefox 2.0.0.6. Helt sanslöst konstigt!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!