• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Piggelin1

Jag är ju värsta rookien!!! Bara 671 inlägg tutti på BT hittills!!

• Lapinette

Oj, jag kollade igår kväll och då var det dryga 7 000 men så har jag varit här sedan juni 2005. Räknade ut att jag gör ca 10 inlägg per dag. Tror det blivit betydligt fler sen jag började hänga på den här tråden.

• viktualia

Piggelin - men vaaaaaaaaaa???? hur kan det vara så lite?!?!
    *grubblar*

och hur kan jag ha pladdrat så HYSTERISKT???
    *grubblar*

• Lapinette

viktualia - Piggelin går inte inte in så ofta men när hon gör det så skriver hon lååååånga och detaljerade inlägg. Önskar jag kunde ha karaktär och göra detsamma.

Usch, nu börjar jag bli trött och fortfarande har jag någon timme kvar att jobba (eftersom jag sprungit på SH idag).

• Piggelin1

Hmmm, jag är ju egentligen ganska ny på BT - hittade hit förra året ism Muggles bröllop, möhippefix etc, men då läste jag bara, inget skrivande alls.
    Sen gjorde jag min premiär på ngn av resetrådarna, runt Sydafrika-resan förra hösten & nu är det resetråden & denna som i princip är enda ställena där jag skriver.
    Bröllopet blir ju liksom lite uppskjutet pga bebisen

Hmmm, en annan tanke - jag skriver ju såna maratoninlägg ibland, så det kanske egentligen borde räknas som tio "normala"!

• Lapinette

Of course, har ju hängt med dig på resetråden ett tag. Vad skoj att lite ny ansikten har hittat dit med lite tips och diskussioner.

• Mrs  B

Lapinette
    Men det måste ändå vara skönt att få kunna jobba hemifrån. Det existerar ju inte direkt i mitt jobb på det viset (lärare).

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!