• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • sweetstreet

Mugglan,

låter som en sund inställning. Och som sagt jag tror mycket av dina känslor att du är en "dålig mor som itne kan ge ditt barn tillräckligt med mat" är just ett resultat av skenande hormoner.

• sweetstreet

Tinga,

det lät rätt jobbigt med ditt jobb just nu,
    Hoppas du kan vila upp dig på Franska Rivieran sedan!!!

Lappis förresten hur går det med BIM-listan? Det är ju du som är BIM-listornas Drottning nu! Med dina underbara egenhändigt komponerade sammanfattande kommentarer!

• sweetstreet

Nu känner jag mig plötsligt så ensam i tråden....
    Håhå, detta är verkligen baksidan med tidsskillnaden...

Jag ahr inte ens vågat gå in i statistiken för att kolla hur många inlägg jag gjort! Fy! Det är säkert hur många som helst är jag rädd.
    Ja, jag säger återigen - TUR att min arbetsgivare inte kan svenska!!!!!!!!

• sweetstreet

Angående finnarna så har jag också fått fler nu efter p-pillerstoppet. Men itne jättefarligt mycket. Man kan dock se att de dyker upp några dagar runt ÄL och sedan försvinner de för att återigen dyka upp några dagar runt mens.

Är det förövrigt någon som fattar det "volutionära" med att det kommer fler finnar runt ÄL??? Ska man inte vara snygg då så att hannarna vill para sig med en????????
    *kliar mig i huvudet*

• Telemarkgrrl

Sweet, jag är här också. Fast det är säsongspremiär på House just nu så jag är lite splittrad.

• Piggelin1

Mmm, Sweet utiskten hemifrån er imponerade STORT på oss! Tror att persiennerna var nere när vi kom & sen när ni drog upp dem: WOOOWWW

Vårt trådlösa nätverk (eller om det är Bredbandsbolaget som strular) har varit kasst den senaste veckan, blir så grymmefrustrerad. 20-30 sek uppkoppling, sen bryts det, borta ngn minut, sen 20-30 sek uppkoppling igen. Grrrrrrrrrrr när man ska fixa en massa smågrejor på nätet :-]

Men nu verkar det lite bättre - peppar, peppar...!

• sweetstreet

Japp visst blir man arg när man inte kommer åt nätet!!!!!

• Mrs  B

Jag är också här men tittar samtidigt på Gilmore girls. De sista avsnitten är här nu.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!