• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • -August-

Pudan - Duktig kicka! Deet kluriga blir nu att agera normalt, eftersom jag hade kvittrat till nagra att vi forsoker. Helt plotsligt blir hon knapptyst...

Det verkar inte vara en tillfallighet att vi ska traffa alla vara fyra foraldrapar inom loppet av tre veckor i sept/okt. Efter det kommer det sakert att synas pa mig, sa da ar det bara att erkanna .

• -August-

Tinga - Ar det imorgon? Ar det st Eriksloppet? Det brukar val vara nu pa sensommaren? Heja dig!

• Liten med Mindre

Mmm...och jag är bjuden på dejt av min man. :) Pasta-favvostället. Hoppas att jag får plats i magen med maten bara... Får väl äta läääänge och be dem värma på maten. :) Eller beställa in halvportion om det går.

• Liten med Mindre

En mjuk lyckospark i baken till Tinga - så att hon springer extra fort imorgon och klår sitt rekord!

Heja heja heja!

Hälsar på eget bevåg från Frejis - hon har fullt upp på praktiken hon jobbar på för sin andra utbildning.

• Tinga

August - japp, det är dags imorgon, men inte S:t Eriks-loppet, utan en mindre tillställning i Skanör-Falsterbo. Hoppas på schysst väder!

Liten - jag trodde att man kunde äta _mer_ som gravid, inte _mindre_!

• Tinga

Notera att jag inte skrev Mindre -h*n ska ju inte ätas!

• Tinga

Tack, Liten! Håller på med den mentala uppladdningen också nu, och jag börjar bli riktigt sugen på att springa!

• Lapinette

Tinga - lycka till imorgon!!! Så det är inte i Stockholm du springer. Tänkte att man kanske hade chans att se dig.

• Lapinette

Liten - var det ni som hade Mancini som italiensk favorit? Kommer ihåg att någon här inne tipsade om det stället och gick förbi där efter ett besök på en annan italienare i förra veckan, la tentazione. Den var också väldigt trevlig men ska prova Mancini nästa gång.

• Tinga

Tack, Lappis! Jag lovar att jag hade berättat om det var i Stockholm jag skulle springa - inte hade jag kunnat komma smygande dit utan att berätta, för isåfall hade jag definitivt velat försöka träffa er, sötnosar!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!