• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Page

Jag är ledig i dag Lapinette, så jag är med dig på ot-fronten!

• -August-

Vanner - Ah sa harligt det later! Det finns inget mysigare an skrattande bebisar, och jag kan inte ens forestalla mig hur det kanns nar det kommer fran ens egen .

• Page

Vänner, åhå, är det redan dags att döpa prinsen? Stora killen ju...

• -August-

OT har med!!!

Jag fick just biljetter till Foo Fighters! Tjihooo. Forsta raden sittande = perfekt for mina 158 cm (och forhoppningsvis lite storre mage).

• Lapinette

August - vad härligt! Vill också gå på konsert så kan du skicka över alla goa engelska musiker till Stockholm. Hittar nämligen inget intressant.

• pirr!

*Tittar in*

Angående mat och graviditet.. jag har både ätit hälleflundra, gravad lax och sushi! Det är ju sååå gott och funkar utmärkt trots illamående. Kött och stekt mat är nästan omöjligt!
    Vågar inte säga det till BM. Parmaskinka drömmer jag om.. vad tror ni?

Foo Fighters- jag vill också!!!!

• Page

Hehehe, om du skyndar på till Malmö Lapinette kan du se Candlemass!

• Liten med Mindre

Pirr - angående kött så sa min BM att bara det varit fryst i 3 dagar (tror jag det var), så var det ok att äta rosa kött, parmaskinka etc. Så in med det i frysen bara.

Fast vad gällde listeria i ost, och vad det nu är i lax så funkade det inte. Äter pasta med ostsås hemma - gott!

Hälleflundra tror jag man ska undvika pga tungmetaller o gifter (liksom den färska tonfisken), så där hjälper inte heller frysen. (Stora rovfiskar högt upp i näringskedjan - ackumulerar mer gifter än mindre firrar.) Fast någon gång funkar ju säkert.

• Page

Angående konsert Lapinette! De spelar på KB i Malmö.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!