• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Piggelin1

Hoppla, mitt inlägg kom lite väl sent i diskussionen...

Kul med konsert, August! Själva funderar vi på att kolla in Victoria Tolstoy på Liseberg idag, om det inte regnar alltför mkt.
    En kompis fixade precis biljetter till "Oh Laura", så dem ska vi se på Trägårn den 28 sept. Kul!

• Piggelin1

Tänkte skrivit lite i matdiskussionen, men ser nu att ni nog redan har avhandlat det mesta, så jag skriver helt enkelt bara att jag håller med er i alltihopa
    Äter det mesta & så lite sunt förnuft ovanpå det, så tror jag att man är hemma Sitter just nu & suktar efter en sushi (jag kör hårt med mamma-sushi) - en kollega ska plocka upp mig & så tar vi en sväng till Linné med bilen. Yummie!

Vänner, roligt med dop! ...och vad mysigt det låter att prinsen utvecklas & hittar på nya saker hela tiden!

• Page

Googlat och vet nu vilka Oh Laura är!

Nu är jag både sugen på mat och att gå på konsert!

• Moppy

Det är ju mer för ens eget lugn som man undviker det mesta på de där förbudet-listorna. Så man ska slippa tänka på det sedan. Realistiskt och sannolikhetsmässig sett så händer det väl ingenting, men det känns som man har nog att nojja om ändå vad gäller alla risker, och maten är väl typ det enda man kan kontrollera själv under graviditeten...

• Piggelin1

Page,
    spana in/lyssna på länken nedan!

www.myspace.com/laurasweden

En av låtarna har snurrat i Saab-reklamen den senaste tiden, du känner säkert igen den!

• Lapinette

Själv är jag sugen på SPA. Känner att jag och maken är värda en "belöning" i november/december för vår IVF-insats samt ett tröst för att vår Hongkongresa blev uppskjuten.

• Tinga

Page - ät en påse chips, vettja!

• -August-

Piggeling - Ah, kul med Victoria Tolstoy. Henne sag jag skymten av forra aret pa en bal. Hon sjong skon jazz med piano och var valdigt tjusig. Britterna maste haft fullt upp med att halla bade mat (chips) och tunga kvar i munnen .

Oh Laura kanner jag inte till. Spannande!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!