• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • junilejon

Lappis , lägg mig till veckan ÄL! Ha ÄL på söndag.... Ja jag ångrar med att jag inte orkade gå in här igår kväll! Trodde inte att någon skulle vara inne...

Page , detaljer om mig- 29 år bor i skåne, gillar att segla och älskar inredning. Möblera om vårt hus varje dag i huvudet säger inte nej till ostbågar eller sex med min man
    Och ett stort grattis till pluset!!!

• Page

Tinga, jag är faktiskt inte så förtjust i chips! Är mycket mer sugen på sushi just nu men det finns inte här i hålan!

Piggelin, de är ju riktigt bra! Ha det skoj på konserten!

Junilejon, tack för detaljerna! Börjar genast att skapa mig en mental bild av ett lejon vars man fladdrar i segelvinden!

• Tinga

Page - har inte Medborgarskolan någon "göra-egen-sushi-kurs? Tycker att de verkar ha kurser i det mesta! Fast det hjälper ju inte det akuta behovet förstås!

• -August-

Pudan - Har du hunnit skvallra till nagon annu?

Vi var tvugna att knysta till ett par vanner redan samma dag som plusset uppenbarade sig. VI skulle pa 30-arsfest. Vardinnan, min kompis, kvittrade glatt "all dryck finns" nar jag pa formiddagen fragade. Da fick jag beratta att jag garna dricker juice...

• junilejon

Nu ska jag iväg och shoppa tittar in lite senare...och håll ut nu alla ÄL! Vi ska nog få plus allihop i september! För vi vill ju göra August och Page sällskap ...kramar till alla...

• junilejon

Är det föresten någon som vet hur det är med Puma-prinsen??? Hon borde ju med ha ÄL nu!!!???

• Liten med Mindre

junilejon - det är Pudan som fick plus, och inte Page. Men p stämde ju i alla fall. ;)

• Page

Oj junilejon, det måste ha blivit ett litet missförstånd här. Det är Pudan som har fått det efterlängtade plusset! Själv är jag pluslös och har faktiskt för tillfället inte jagat något plus heller. Jag hänger med i tråden i alla fall....och sprider en massa struntprat!

Tinga, har en sushikokbok som jag måste damma av. I dag får jag nöja mig med kräftor!

• pudan

August!

Nä, vi har inte kvittrat till någon och tänker försöka låta bli att göra så länge vi kan. En del kompisar är dock väldigt observanta så jag gissar att vi inte kan hålla det inne så länge till :D

• Tinga

Page - kräftor är ju inte det sämsta! För egen räkning blir det Spagetti Carbonara - måste ju kolhydratladda inför loppet imorgon!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!