• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • nenne78

haha, eftersom jag nys sålde en hel hög med grejer på loppis så har jag ju bara den att bidra med. Känns lite fånigt. Och sjukt. (höhööh skaru inte ha däij ena tolleräfsa?)

• Tinga

Fick just höra att stortåtricket inte tjusade maken. Har ni några andra tips?

• Frejis

:D:D:D var du ensam hemma då? Vilken drömfru du är!

• Page

"attan"??? Vad i Helve....? "Annat" ska det stå.

• nenne78

Page
    WOOAH! Tänk om det skulle hända mig nu i helgen när jag ska på firmaresa och bo med en kollega. Bäst att skippa pyjamasbrallorna direkt så det inte finns några bevis slängda i takkronan. *killekillekill*

• nenne78

huvva! HAHAHAHAH!! Vilken grej! Läskigt!!!

Däremot har jag vaknat av att vi haft sex, inte att jag har sexat med mig själv... hehe

• Page

Jag delade säng med en tjejkompis! Gissa min förvåning när jag skulle resa mig ur sängen!

• nenne78

alltså jag och min man, inte någon kollega.. Eller är det jag som inte förstår vad ag skriver?

• Tinga

Jaså, Nenne, du fegade med pålen på loppisen? Jag som trodde att du var en tuffing p den fronten!

Page - sådana sovupplevelser ska man inte klaga på!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!