• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Piggelin1

nenne, du är ju grym ju! det är DU som saknats helt enkelt!!

• Page

Kan du inte pitcha (stavning??) lite nenne?

• Mrs_B

Godkväll alla sexpratare!!!!!! :)

Sweetstreet och Tinga
    Jag är från norra Skåne och jag har aldrig hört talas om ?tolle?.
    Listan kommer?..:)

Koko
    Vad skönt att höra att allt är väl med Conny. Ta det nu lugnt och fira på!:)

BrudSommar2006
    Vi började med babygymmet när sonen var 3 månader (fick det i doppresent), innan dess hade jag haft honom på ett täckte. Han älskade verkligen sitt babygym, men när han kunde åla iväg blev det dags för nya äventyr. Sonen är väldigt rastlös nämligen.

Jag gick inga långa stunder med sonen i bärselen så som sambon gjorde men det funkade (fast jag inte har en platt mage). Han blev väldigt lugn när vi hade honom i bärselen. Fick ju vara nära kroppen och det älskade han när han var nyfödd, nu är han inte så kelen av sig, bara när han är trött och sjuk. :(

• Tinga

Varför blåser vi i krulltrumpeter här egentligen? *funderar* Borde det inte vara näverlurar istället?

• nenne78

Pungmockasinen - finns nu både som afro och helrakad!

• Page

*Pfboooooouuu* Låter inte så uppåt!

• nenne78

eller kn*lltrumpet! Eller Bäverlur!

• Page

Fast, det är ju bättre med afro, speciellt om man föredrar de fodrade. Behövs på vintern!

• Tinga

Ja, bäverlur, naturligtvis! Spelar killarna maraccas, eller?

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!