• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Tinga

Jag vill ju gärna vinna, om inte för pålens så åtminstone för ärans skull!

• Page

Jag kan säkert få med maken på noterna! Men det är roligare om fler män ställer upp med sina förhudar!

Tackar Nenne! *äter glupskt* Delar med mig av kexen och osten som jag hittade långt bak i kylen.

• nenne78

Victory
    Låter toksnyggt!

Finns det förhuds-sockiplast också??

• nenne78

min makes vill jag inte låna ut, det är så skönt att dra över huvet när man fryser. Som en inverterad polotröja.

• nenne78

Som ibland kan lukta jordkällare

• Page

Var är Lapinette, med sina listor?

Page: 47 stycken tändstickor. Instoppade förståss med den träiga biten.

• Tinga

Sockiplast måste vara gjorda av konstgjord förhud isåfall - lite väl plastiga! Kanske av kondommaterial - det kanske kan ses som en konstgjord förhud, i någon slags förlängd mening?

• Page

Nej, jag tror inte att Brad Pitt har. De verkar karva bort sina. Diskuterade inte Sweet detta någon gång?

• nenne78

but whyyyyy?!?!? Den är ju det mysigaste!!!!!!!

• Piggelin1

Lite mer för att lätta upp minnet, var det inte en tjej som bodde i Berlin, som gled in på sin tyska/tysta mockasiner & sen pratade om att Schwanz på tyska var slangordet för sn*pp?

Ingen aning om vad ni pratar om just nu i skrivande stund - har inte hunnit ikapp ännu.
    Men tok-lite s*xprat har det allt varit på sistone. Kan iaf meddela att mannen & jag kör på (& jag fantiserar bort magen... ) & det är faktist riktigt, riktigt bra

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!