• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Tinga

Absolut Nenne, jag erkänner mig skyldig! Men det är du som brukar stå för knorren!

• nenne78

knorren behöver ju en början också. Och en grandios final! Låt höra nu, jag vet att ni kan...

• Page

Nenne, kan du inte pressa ned den i någons brevlåda i stället! Gärna en grannes så att du får höra snacket sen? Eller är den så åderpålig att den inte låter sig pressas ned?!

• Tinga

Får väl se vad vi ska hitta på ikväll! Kanske ska testa stortåtricket?

• nenne78

här har vi riktiga postlådor så det finns rum för fler! Fast jag är rädd att det går att DNA-testa sånt där om det blir polisutredning...

• Tinga

Här i vår bostadsrättsförening ska det snart var loppis på "skräp" alla har i förråden - du kanske ska komma hit, Nenne? Här i Lund är det ingen som känner igen dig!

• nenne78

FYI min stortå passar in i min makes ena näsborre. Har inte provat förhudstricket, även om rosen, fågelbadet och kalebassen har testats tidigare. Måste komma ihåg det nästa gång jag gör förhudsfigurer!

• Frejis

S*hit, det kommer att vara många män som är med om stortåsex ikväll :D vi får se om det är värt att sammanställa resultaten, i en tjusig lista a la Lappis *fantiserar vidare*

Hej Page! Jahapp, doktorn var en riktig klantskalle som gick barfota och knippsade med tårna. Får se vad en ivf-doktor säger om sådär 1,5 månad.

• Page

Detaljerna blir rätt trista eftersom det har handlat om att ha kul på egen hand! Och attan är för grovt faktiskt.

Men en liten lättsam sak kan jag dela med mig. Plockade av mig pyjamasen i sömnen när jag sov borta. Drömde snusk hela natten och vaknade byxlös! Jag har förvandlats till en hormonstinn tolvåring!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!