• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Tinga

Så kan det nog har varit!

Inga detaljer är väl för obehagliga för att platsa i den här tråden? ;-?

• Page

Har det varit några roliga sexdiskussioner här på sista tiden? har Nenne varit inne och skrivit? De flesta har kanske varit för illamående och höggravida för att orka prata om sådant...

• Tinga

Testade förresten att söka på förhudsmockasin i sökfunktionen här, men det funkade inte vidare!

• Page

Inte många i alla fall. Men jag lovar att förvarna känsliga läsare innan. "Detta inlägg kan innehålla olämpligt material"

• nenne78

*glider graciöst in*

Vare nån om sa bajs?

• nenne78

va skönt det vore med förhudsmockasiner, förresten, finns det något mjukare och lenare???

• nenne78

fast det var inte meningen att komma förbi bara för att ni pratar fula ord, det bara bleeeev så.

• nenne78

här är det rätt torrt på sexfronten eftersom min man bor borta 3 kvällar i veckan.

Men jag fick ju en DELFIN i födelsedagspresent, men eftersom han bor på trailercamp med en massa andra byggjobbare så vågar han inte ha telefon6 med mig och Doffe (som vi så fyndigt döpt latexdjuret till)

• pudan

Tinga.....

Nä, jag testade oxå och det blidde inget av det alls :( Jag som slitit på kontoret hela dan och har förtjänat ett riktigt hejdundrande- fenomenalt- magkrampsframkallande gapflabb som gör att väggarna skakar.......Snyft!!

• Page

Hahaha Nenne! Är det verkligen möjligt att du råkar snava in just nu?

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!