• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • sweetstreet

Jaaaa Skoj Page!!
    Jag ser verkligen fram emot att träffa dig!
    :) :) :)

• sweetstreet

Hm, jag har säkert missat typ 100 saker i min "uppdatering" men jag har iallafall försökt...

:?

• sweetstreet

Och så undrar jag också var Liten är??????

Hallllååååååå!!!!! Liten var är du??????
    Sist jag hörde något var du ilsk på maken för att han ville att du skulle vakta hans dykarutrustning på en brygga någonstans i helgen? Men vad hände????

• Page

Åh, tack Sweet! Det underlättar massor! Och japp, Tinga skrev innan jag "försvann"!

Hehe, läste om FruLlans stora irritation att Borren låg fel. Härligt att han ligger rätt nu.

Har BS köpt hus? Äntligen får man väl säga! Började bli kanske lite tröttsamt med alla husvisningar! Grattis till köpet BS!

• viktualia

Page - tack så mycket! Och skoj att se dig!!!

för mig var teoriprovet en baggis... fasar OTROLIGT mycket för uppkörningen.... *gaaaah* *darrar i knäna*

• Page

Jag funderar lite på min nya roll här på tråden. Jag måste ha en "roll" eller en plats när det gäller grupperingar. Eftersom jag inte har någon koll på min cykel längre (trodde inte att det var möjligt)har jag inget att tillföra på BIM och Äl-listorna. Men jag kan meddela att jag tänker ändå bita fast mig vid tråden tills barnlusten återvänder!

Hörrni, får man fortfarande skriva "strunt" här? Saker som inte har något med saken att göra?

• Page

Usch förstår dig precis Viktualia! Men hälften är faktiskt gjort nu. Jag kommer att hålla ett lyckomantra för dig dagen i fråga!

Jag trodde inte heller att teorin var några problem för mig, men jag har tydligen svårt att minnas saker som är så ASTRÅKIGA! *dumPage*

• Page

Hur är det förresten med Litens illamående och olustkänslor? Är det Pirr som har tagit över eller är det lika illa för båda?

• sweetstreet

Jag tror Litens humör svänger en del.
    Pirr mår nog mer illa....

och SJÄLVKLART får du mer än gärna babbla strunt här!!!! :D :D :D
    DET är vi fortfarande otroligt bra på!!! :)

• Page

Hahaha, jag känner att jag har ett uppdämpt monologbehov just nu men jag kan nog hålla mig i några dagar till!

Hoppas att Mrs_B kommer med en ny lista snart. Så spännande!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!