• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Vänner-fan

Lappis,
    Hoppas också verkligen på ny plusvåg där DITT PLUS är med!! Du är SÅÅÅÅ värd det!

Det hjälpte inte att jag hejjade som en galning. Han kom bara fyra och var besviken. Stackars Musse, han är verkligen en av mina absoluta friidrottsfavoriter. Skulle vilja ha en liten mini-Musse att ställa i bokhyllan, så rar verkar han vara!

Grattis till teorin Vickan!

Håller alla tummar jag har nu för Koko och att det besked de får inte är alltför negativt utan i så fall nåt man kan åtgärda!!

• Lapinette

Vänner - undrade vad i hela fridens du höll på med. Tänkte att du råkade skriva i fel tråd för vi har ingen Musse här. Snacka om att jag inte hänger med men jag har ingen radio på mitt rum.

Här kommer ett försök till ÄL och BIM-lista men ni får hjälpa mig brudar.

Veckans ÄLlare:
    Tinga ? fick utslag på stickan 28/9 så nu är det bara å åk!!!!
    Frejis ? är det dags för ÄL i slutet av veckan?
    Sweet ? samma sak för Sweet är det på gång?

Veckans BIMmare:
    Pudan ? BIM 28/8
    Fifiopipi BIM 1/9

• Tinga

Pudan - håller också tummarna för dig! Har dock ingen aning om hur man ska få tiden att gå fortare, även om det är det jag ber om varje dag på jobbet.

Lyssnade till Musses lopp på radion, och höll tummarna stenhårt, men det hjälpte ju inte. Vad är det för fel på mina tummar - de funkar varken vid BIM eller för VM-medaljer! Himla bra gjort att komma fyra, men det var ju synd att hna inte fick någon medalj. Den hade han verkligen varit väl förtjänt av, för han verkar vara en riktigt genomgo' kille.

• Tinga

Lapinette - 28/8!

Victory är väl också på G, om jag inte missminner mig.

• Lapinette

Veckans ÄLlare:
    Tinga ? fick utslag på stickan 28/8 så nu är det bara å åk!!!!
    Frejis ? är det dags för ÄL i slutet av veckan?
    Victory - ?

Veckans BIMmare:
    Pudan ? BIM 28/8
    Fifiopipi BIM 1/9

• Frejis

Har sprungit som en galning runt hela stan med diverse blanketter. Men... vilken kyla! :( Det känns som om vi var i oktober. Trist!

Såg din nya lista Lappis och fyller i mina "uppgifter":

Veckans ÄLlare:
    Frejis ? ÄL 26-27/8, väntar nu på nästa BOM.
    Victory - ?

Veckans BIMmare:
    Pudan ? BIM 28/8
    Fifiopipi BIM 1/9

Måste läsa ikapp. Ni skriver ju hur mycket som helst!

• Tinga

Måste bara skriva att jag är så himla GLAD för att jag fick utslag på ÄL-testet idag! Som ni vet har jag ju tjatat en massa om att jag kanske inte har ÄL, men nu verkar det ju faktiskt så. OK, det kan ju vara så att ägget inte släpper, men den risken tror jag är väldigt liten, och framför allt är den liten att det skulle vara så _varje_ cykel. Nu har jag äntligen fått uppleva "full böj" (i ÄL-testsammanhang ) för första gången! Tjoho!

• Tinga

Usch ja; vilket höstväder det har blivit! Bara 10 grader här imorse, och vinden gör att det känns extra höstlikt. Känns extra hårt när det inte ens varit ordentlig sommar i år. Skönt att ha en rivieraresa att se fram emot om ett par veckor!

• start september

Uppdaterar med min förväntade ÄL. Roliga kommentarer är dock Lappis privilegium...

Veckans ÄLlare:
    Frejis ? ÄL 26-27/8, väntar nu på nästa BOM.
    Victory - ?
    September - ÄL slutet av veckan
    Veckans BIMmare:
    Pudan ? BIM 28/8
    Fifiopipi BIM 1/9

• start september

Maj-bebis hoppas jag just nu mest på för att det skulle innebära att det blev plus vid kommande BIM ÄL

Jag inbillar mig att majbebis betyder att den i juli/augusti har fått lite rutiner så att man kan njuta av sommaren med semesterledig pappa och hälsa på vänner och släkt och så?

Men vilket datum som helst går bra...

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!