• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • junilejon

BS
    Tack nu funkade länken
    Huset är ju jätte fint,alla golv såg ju ut att vara i fin form,så lite nya tapet sen blir det ju kanon. Fast den ena toan behövde kanske en rejäl omgång
    Altanen går ju att göra skit mysig och med lite infravärme där så kan man ju sitta långt in på hösten!Köket var ju stort och ljust....Det ända jag hade gjort är nog att jag hade rivit väggen mellan datarummet och tv-rummet där nere!!! Men smaken är ju olika....Men jag måste säga att ni verkligen gjort ett klipp.... ett stort grattis till er!!!

• Lapinette

Tinga - hoppa på maken bara!!!!

BS - låter som du ska konvertera till Jungfru Maria.

Viktualia - stort grattis, då är ju körkortet snart ditt!!

• Tinga

BS - nej, jag visste ju från början att jag har ganska lång cykel, så det gick åt 5 tester. Utslag på dag 24. För nyfikenhetens skul testade jag idag även med en av mina billiga stickor, och det var verkligen svårt att avgöra om den gav utslag eller ej. CB rules! (Eller hur, Victory? )

• Victory

Härligt Tinga! Go for it! Själv väntar jag nog till fredag innan jag börjar testa.

BS, jag vill ju ocskå se bilderna av ert hus... Jag är nyfiken eftersom vi själva nyligen köpt hus och håller på att renovera. Om du orkar och vill får du gärna mejla: victorybrud@yahoo.se

• Victory

Helt rätt Tinga! Jag tänker inte ens på att det är dyrt längre, det finns liksom inget annat alternativ...

• Victory

Jag är på dag 13 nu och tänkte börja testa dag 16 eller 17. Äl dröjer säkert till nästa vecka, men jag vill ju inte riskera att den plötlsigt då kommer tidigare och att jag missar den.

• Victory

Idag är det 12 veckor kvar tills vi åker till Thailand. Usch, vad länge det är kvar... Men nu har jag satt upp några träningsmål tills dess så jag har något att fokusera på under hösten. Och kanske släppa barn-tankarna litegrann...

• BrudSommar2006

Tinga, så bra, månaden det tog för mig gjorde jag av med nästan två paket! Men du har rätt, inget annat än CB verkar vara någon idé.

Victory, har mailat dig också!

Junilejon, har fått numret till Lapinettes badrumskille. Vi kommer att behöva rummet där nere som gästrum så väggen blir nog kvar för vår del.

Ja, det vill säga, om den där Jungfru Maria taktiken nu fungerar, annars blir det väl inte mer än ett barn för min del och då har vi ju ett rum över på övervåningen...

• -August-

Tinga - sadarja!!! Det blir ju sa mycket roligare nar man vet att man har ratt forutsattningar! Nu haller vi tummarna

• Victory

Tack BS! Måste kolla på en gång!

Jag tror allt friidrotts-tittande har inspirerat mig att komma igång med träningen. Nu känner jag mig jättesugen på att blir riktigt vältränad i höst!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!