• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Page

*Sticker försiktigt in huvudet, tittar mig omkring och sniffar i luften efter nya pluss och trådbebisar*

Grattis till årsdagen tjejer!! Helt otroligt att det har redan gått ett helt år!

Nu ska jag läsa lite...undrar om jag hänger med fortfarande?

• sweetstreet

Heeej Page!!!!!
    Såg ditt mail!!!!!! :)

Kan uppdatera dig snabbt på att Muggles och Snartis har fått barn!

Snartis lillla Kick'n blev en kille, och Muggles Slick'n var en tjej! :)

KUL att du är tillbaks i tråden igen!
    Vi har saknat dig!!! :p :p :p

Många nya har även kommit hit. Särskilt nu under sommaren.

• sweetstreet

Haha lappis!
    Ja visst är det knäppt att man itne kan hålla sig till nuet utan bara tänker viader hela tiden!!!! Blir sååå irriterad på mig själv! :[

• sweetstreet

Pge,

du har mail!! :)

• sweetstreet

Page menar jag såklart!!!!

Grrr vad man slinter på tangenterna...! :[

• junilejon

Här var det en del att läsa ikapp..phu!!!
    August-gud vad roligt med ett plus´,så ortoligt roligt!! Roliga nyheter var det gott om denna veckan,det behöver vi!!!
    Du är min första plussare i denna tråden...känns kul att det händer något!!

Vänner-fan
    Grattis på födelsedagen så minuterna innan det är försent att gratta Kul med en augustitjej till!!!

Storasyster
    Jag bor i skåne, och jag behövde inte gå så långt för att hitta "skogens guld" typ 15 meter ifrån huset!!! Ja så är det när man bor på landet!! Det har sina fördelar det med

BS
    Jag vill med se ditt hus ...snälla du kan väl maila mig bilder!!! bonnelykke1@hotmail.com

Angånde barnvagns snacket jag läste om, så blir det nog en begangnad för vår del med! Dem nya är så hemst dyra...och man kan ju få tag i fina begangnade...om inte mamma och pappa sponsrar oss med en ny
    Och ang fotölj snacket så har jag en fotölj till salu på eniro...hoppas att någon vill ha den!! (ingen lambino) annars så klä jag om den och behåller den själv...den är i grönt skinn nu (inte alls min smak ) men den är skön att sitta i!!!

• junilejon

Sweet
    Ja det var verkligen bra Ha ha ha!! Den tiden blir nog inte lätt...

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!