• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • BrudSommar2006

Grattis August!!! Du gjorde som jag gjorde en gång i tiden, känns länge sedan nu när busig bebis växer ur storlek efter storlek, och testade för tidigt!

• Piggelin1

Har precis fått en bild via MMS på Muggles bebis - jättesöt!

• Mrs_B

Är nu hemma från jobbet äntligen!
    Är helt genomförkyld och det känns mindre kul just nu. Väntar på att sambon ska komma hem så jag kan vila mig och han ta hand om sonen. Det är min sista vecka på jobbet så jag vill nte vara hemma och vara sjuk. Får väl gå på Alvedon och försöka klara mig ändå. Många ungar snorar på jobbet så det är ju inte konstigt att man är sjuk själv.

Koko
    Hoppas att ni får fler svar om bebisens hjärtfel imorgon. Ovissheten kan göra en knäpp ibland. Men mycket går ju att operera idag som tur är. Lycka till i alla fall och vi hoppas på det bästa! Många kramar till er!
    Har en kompis som fick ett ?hjärtebarn? bara några månader efter att min första son föddes så jag vet en del om hennes sons hjärtfel (går att opereras).

MSW
    Ta det bara lugnt nu och kurera dig mycket med vitaminer!
    Själv är jag genomförkyld, men har som tur är knappt 3 veckor kvar till vårt bröllop.

Brudsommar2006 och Storasystern
    Jag fick låna en amningskudde av sambons syster, men trivdes aldrig med den. Fick det aldrig bekvämt, men det är ju så olika från person till person, men inget måste enligt mig.

Slår ett slag för:
    Babysitter, babygym och Baby Björnsele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

August
    Är det sant??????
    I så fall grattis grattis grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Piggelin och Telis
    Min son har haft två badrockar med huvua på och han älskar det. Speciellt när vi ska bada på babysimmet, extra mysigt och varmt.

• Victory

August! vad är det jag scrollar förbi?! Ett PLUS! Jättemycketgrattis!

• Lapinette

Men var är den lyckliga BIMmaren??? Vi vill ju höra mera!

• Mrs_B

Till listan:

koko och pirr

När har ni BF???????

• Piggelin1

Tror att August flyttade i helgen & inte har tillgång till internet just nu - tydligen ngn public holiday i England idag, så vi får nog tåla oss tills imorgon!

Moppy, kom på att du frågade vilken färg vi har på Bugaboon. Svart (eller dark grey som det står i papprena) nertill & så röd suflett & röd såndär ovanpå som man drar igen. Kändes som att det kunde behövas lite färg när h*n dyker upp mitt i värsta höstmörkret. Starka färger sägs ju vara bra för småbarn, så nu får h*n det med råge

• MSW

GRATTIS AUGUST!!!!!
    Tror att du är "mitt" första trådplus.. (möjligen att jag har "tjuvläst" om något, men tror inte ens jah gjort det)

Nu har hyresvärden (inte för att jag förstår varför han skulle med, men han vet väl också att vi inte funkat ihop och att han var rädd att jag skulle säga för mycket "dumma" saker) och ev. nästa hyresgäst varit här och tittat på lägenheten.. Känner mig lite ambivalent med att flytta.. :/

• Piggelin1

Moppy, fick precis mail av brorsan, som berättade att Bugaboo har en sulky på G in i sitt sortiment, som de tydligen ska kika på till sin tjej. Kanske kan vara intressant framöver

• Piggelin1

Skojar med mannen min att bugaboon matchar vår röda MiniCooper... Synd bara att vagnen inte får plats i den

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!