• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Lapinette

Ser att jag nästan höll på att missa - har vi fått ett fett plus här inne!!!!???!!!

STORT GRATTIS AUGUST - du måste berätta mera!

• start september

Grattis till plusset August! Jag tänkte när du testade negativt fyra dagar för tidigt att det behöver ju inte betyda att saken är avgjord...

Det var nog det snabbaste pluss vi har följt här i tråden (alltså när vi följt med redan från start)!

• BrudSommar2006

Använder min amningskudde jämt! Hon somnar på den och så kan man läsa eller surfa eller prata i telefon... fungerar dock inte på fåtölj med armstöd, bara i soffa. Sparar ryggen massor!

Använder också handduk med huva, hon har ju så mycket hår!

Nej, nu verkar hon ha tröttnat!

• start september

Koko,

du har varit saknad! Håller tummarna hårt för att det ska gå bra imorgon. De verkar ju vara så duktiga nu med hjärtfel, så även om det skulle visa sig vara ett fel så kan det ju gå att göra något åt. Men mest hoppas jag ju att de såg fel!

• Tinga

Åh, Laminofåtöljer som är så fina! Jag är helt inne på att byta ut vår IKEA-fåtölj mot en Lamino, och det är ju perfekt om man kan "kamouflera" bytet som en "amningskudde"! Ska bara lyckas bestämma mig för om jag vill ha brunt eller grått fårskinn!

• Telemarkgrrl

Vitt fårskinn är fint också, Tinga! *vink, vink* ;)

• Lapinette

Tittade på en sån fåtölj i helgen och maken bara skakade på huvudet och började bräka som ett får. Tror inte han riktigt förstod det där med laminofåtölj.

• Lapinette

Själva ska vi ha en "smiley" så fort vi(läs jag) får tillåtelse att spendera igen.

• Tinga

Telis - I know! Det är absolut ett alternativ det också, men vi har en brun skinnsoffa där vi ska ha fåtöljen så då tänkte jag att det var snyggast med brunt skinn. Å andra sidan är skivan på soffbordet i mörkgrå skiffer, så det hade varit snyggt med grått också! Och vitt är ju egentligen vädligt praktiskt, för då passar det in lite varstans! Tja, har man inga problem så skapar man dem!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!