• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • sweetstreet

Hehe monologer är alltid välkomna Page! :D

Iallafall försöker jag intala mig det de gågner jag själv börjar "monologa" här inne i tråden... :? :? :?

• Page

Hur går det med alla renoveringar tjejer?

Cicci, är du klar med köket? Hur blev det med den gamla "fläkten"? Får den vara kvar?

Och FruLs kök...jösses, blev det någon ordning till slut?

Lapinette, har byggarna gjort sitt än eller är ni månskensmålare? Badrummet då?

Viktory och hennes nya hus?

• Page

Hahaha Sweet! Ja, jag känner mig riktigt nöjd med alla filosofiska monologer (oavsett kvalitet) men skäms rätt så rejält när jag börjar babbla om saker jag har köpt eller porrbikinis!

Jo....jag måste....Har fått gruvliga skavsår av mina nya kängor! De gamla var så mjuka,som lena skinnpåsar (dock väldigt mycket insvettade)de nya är rätt hemska och stenhårda. Och ser dessutom astöntiga ut i sin stelhel!

Aaaah, vad jag är mogen och intressant!

• sweetstreet

Hahahaaaaa!! jag ÄLSKADE din porrbikini och hela storyn kring den Page!!! :D :D :D :D :D :D

Det var bara såååå kul!!!!!! :D

• sweetstreet

Själv känner jag mig rätt off just nu. Inte så mycket intressant eller ens ointressant att berätta.... :?

Har fortfarande problem med jobbet (en metod som inte vill sig). Och är semestersugen...

• sweetstreet

Annars inget...

Shit vad jag är en ointressant typ!!!! :o :o :O

• Tinga

Koko ? Åh, vad härligt att höra att allting är bra med Conny!  Vilken lättnad det måste vara! Nu är ni väl förtjänta av att verkligen få fira och njuta. Kram!

Lappis & Sweet ? Liten skulle iväg på något måndag till onsdag den här veckan, så hon kommer inte att skriva här under den tiden.

Page ? Vad kul att se dig här! Jag var ju smygläsare på den tiden du härjade som värst i tråden, så jag har också saknat alla dina roliga inlägg! Funderade faktiskt så sent som häromdagen på var du höll hus! Är allt bra?

• sweetstreet

Fast det har ni väl redan listat ut vid det här laget i tråden... :?

Hur går det med din kolonilott förresten Page?
    Har du kunnat skörda något i sommar???

• sweetstreet

Ah Tinga Tack!!!!
    Då behöver man inte oroa sig för att Liten sitter fast på en brygga med ett ton dykarutrustning att vakta då! ;) Sköööönt!

• Tinga

Sweet - kom igen nu, lägg av med din falska blygsamthet! Det är väl klart att du är en ntressant typ!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!