• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • nenne78

Så jag sätter alla mina ägg i en korg och hoppas på att de lossnar den veckan vi är i Frankrike (enligt mina taffliga beräkningar)
  • Tinga

Vilken tajming, Nenne! Liiiite svårt att tro dig bara!

Om ni vill läsa mer om förhudmockasinerna kan ni kolla in länken nedan - Google är bättre än BT på att söka på BT!

www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2075955-665.html

(Intressant förresten att skriva "förhudsmockasiner" i Google-sökruntan!)

• nenne78

jo, jag tjuvläste lite å täntke att loggar jag in, då är jag fast... Men nu blev jag ju liasom tvungen. Se det som ett kall.

• nenne78
    mäh det är SANT! *rodnar skyldig*
  • Page

Grattis till födelsedagen och delfinen Nenne! Jag har också nyligen köpt en (som maken fick betala), men jag tycker att den är lite för hård. Ska nog prova sladdriga kaninöron i stället!

Nu måste jag kolla in mockasinerna. Tack Tinga!

• nenne78

jag vill ju också dra i förhuden. AAHAHAHAH vilken diskussion, haha vilka tider! Vad hände sen? Blev vi frikyrkliga hela bunten eller är det mammahormoner som filtrerar bort otuktade tankar?

• Frejis

Heeej! Ser jag Page, Nenne och Sweet gästspela här samtidigt? Och vad jag förstår kommer ni att göra min lugna akademiska intellektuella kväll till... :D Har faktiskt bokat abonnemang till Konserthuset,det ni! ;)

Blir sugen att göra stortåexperimentet på maken ikväll, när han dessutom kommer från Mokasinlandet ikväll. Även om ÄL och tiden för frenetiskt sexande är förbi :(

Och - nej, jag har inte svarat på några brev :( usel disciplin, men det har nog redan framgått.

• Frejis

Med brev menar jag så klart korrespondensen med Brudsommar, Sweet och Page. Jag skäms :(:(:( men det är Frejis i nöskal.

Ska kolla länken till mokasinerna. Superstort tack för den! :D

• Page

Hahaha, mockasinerna är lika roliga nu som då, men tyvärr så fungerar de inte som isbrytare om man inte har läst igenom tråden så att man får en känsla av "seriösiteten" här.

• nenne78

näe, jag som skrev så långt...

Hej Frejis!!!!! Kramar på dig!!!!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!