• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • nenne78

*ASG och slår händerna mot benen*

• nenne78

Tinga
    nä, jag bara tuffar mig bakom fördragna gardiner. Wrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*oooiih*wrrrrrrr

• Page

Hmm, loppis för avlagda njutningsfallos? Ja, kanske skulle det fungera? Människor köper så konstiga saker nu för tiden. jag röstar dock för att smussla ned den i brevlådan. vem var det som hade en sur granne som rättade lappar i trappuppgången? Den människan förtjänar en läskig ådrig sak!

• Page

Tinga, lilltån låter månne mer lockande för mannen? Eller att du kollar hur många tändstickor som får plats?

• Tinga

Vi kanske skulle ha en inbördesauktion här i tråden på avdankade njutningsverktyg? Kanske kan ge tips till andra här?

• nenne78

vem vet, den kanske kommer till användning igen. Den var ju ändå lite för stor för mig så någon uttänjd tant i blått hår borde ju i rimlighetens namn få lite lattjo på ålderns höst. Det är ju en välgärning!!

• nenne78

fan, jag har fortfarande inte kommit mig för att städa här hemma, det ser verkligen ut som ett åsknedslag! Åh så hade jag tänkt göra en lasagne för att få tiden att gå men nu hinns ju inte det.. Fan vad jag är BTholic

• Tinga

Tändstickor var intressant - ungefär som att kolla hur många elefanter som får plats i en folkavagnsbubbla! Hur många tändstickor tror ni får plats?

• nenne78

var ska tändstickorna få plats??

• Page

Hahaha Tinga! Jaaaaa! Man kan ge bort de i sånna "bröllopsgästpresenter" som är så poppis här på BT! Mer personligt än så blir det knappast!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!