• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • nenne78

Kan man ha honom som tandsticksställ på tjejmiddagen??!?!

• nenne78

nu hänger jag inte med er tjejer. Måste ha missat ett inlägg i röran...

• Tinga

Men, Nenne, klart att städning förlorar mot att hänga på BT!

• nenne78

*värmer ett par polarbröd i micron*

åh vilken sucker jag är... Värsta ungkarlsfasonerna...

• Tinga

Shit, ni är för roliga tjejer!

Tror ni inte att det skulle blir ramaskri om man gick in på någon av "favour"-trådarna och föreslog tändstickor, med nämnda ändamål? Kanske med en lämplig bild på locket?

Jag ska absolut tänka på ditt förslag nästa tjejmiddag, Nenne!

• Page

Jag gissar på 47 stycken tändstickor som platsar under förhuden!

Förresten Frejis, en barfota läkare? Hjälp! Det var alldeles för konstigt för mig! Som dessutom knipsar med tårna....Blääää. En sådan människa kan inte veta vad han pratar om. Blir det Uppsala?

Nenne, städningstips: läs en fempoängskurs så har du det jättevälstädat precis innan det är dags för tenta! jag har nästan slutat att tvätta mina fönster sedan jag slutade att plugga.

• Tinga

OK, Page - din gissning är noterad!

• Piggelin1

Herrejösses vad ni skriver! Här åker man från jobbet efter kl sex, kommer hem & käkar lite, softar & loggar in - & vips har ni skrivit minst tio sidor till! Hastighetsrekord??!

Läser just nu om tolla & tolle & kan i egenskap av "hallänning från begynnelsen" säga att jag heller aldrig hört ordet. Däremot så kallade vi träskor för "träbånnar".
    Sweet, jag var bara tvungen att läsa dina inlägg högt för mannen - extra kul nu när han träffat både dig & maken
    Nu ska jag läsa vidare!

• Tinga

Piggelin - en stor nypa salt rekommenderas till resten av inläggen!

• Victory

Page: Skymtade en fråga om vår renovering. Det har gått riktigt bra på sistone, väggarna är klara och jag har målat spaljén (tre varv á sjuhundrafemtioelva sidor träbitar, men fint blev det!) Maken har dessutom målat garderobsdörrarna två varv och imorgon blir de förhoppningsvis klara med nya handtag och allt. Och på torsdag kommer vår nya buffé i ek till matrummet. Uj, så tjusigt det blir!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!