• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Page

Om du blåser riktigt hårt Tinga är allt möjligt!!

• nenne78

du ska inte blåsa utan suga!

• Tinga

Ska snart dra mig iväg till andra sysslor, men det är bra med lite bäverlurtoner ringandes i öronen!

• nenne78

Annars får du ju ingen luft i magen!

• Piggelin1

Men vad i helskotta... mitt i när jag läser om s*xdrömmar & ådriga leksaker i grannars brevlådor, så pajar nätuppkopplingen Men nu kom den igång igen & jag fortsätter asgarva & försöker komma ikapp

• nenne78

Det är ju så de får isterbuk, deras fruntimmer vet inte åt vilket håll de ska tuta

• Tinga

Nenne - tack för insidertipset! Jag sa ju att jag var oskuldsfull!

• Page

Det blir ju ingen stor mage med sug!!!!

• nenne78

Piggelin!
    hang in there!!!!

• Page

Blås Tinga, blås, så att det spottar och fräser!!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!