• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Moppy

Sorry om mina inlägg kommer lite malplacé... hinner inte med i tempot...

• Tinga

Kan nog lika gärna hänga här tills Sporten är avklarad - innan dess blir inga barn gjorda! (Ha, ha! )

• Page

Puh, vilken tur att jag drar på mig ett par 36:or. Risken att skada maken bör vara rätt liten.

• Moppy

September - ska ni testa progesteron nästa cykel igen, beroende på testresultaten eller hur tänker ni?

• Tinga

Viktualia & September - ni får köra med lilltårna istället!

Moppy - vet inte var sången kommer ifrån, men jag sjöng den när jag pluggade på Teknis i Lund.

• start september

Jsg glömde ju det viktigaste idag:

Grattis Kokosen till beskedet!! Vilken lättnad det måste vara!!! Fira ordentligt!

• Piggelin1

Tinga - då är vi två!!! Det var ju Muggles som lurade in mig här & det tog rätt lång tid innan jag gav mig till känna, men har hela tiden haft vansinnigt skoj när jag läst. Så otroligt störtsköna tjejer!! Vem var det som skrev alla de där långa beskrivningarna om alla stammisarna här förresten? Page??

Jag tycker jag har hyfsad koll, men du är helt klart min överkvinna i detta sammanhanget, Tinga. Hut Ab, som folket i förhudsmockasinslandet säger...

• Tinga

Danke schön!

Onödigt vetande är mitt favoritämne!

• viktualia

Tinga - hm... mina motoriska färdigheter i lilltåarna är klart sämre än stortåarna.. kan bli svårt med träffsäkerheten

Piggelin - det var Page som skrev sina gissningar om stammisarna. VANSINNIGT intressant läsning. Särskilt den om FruLlan eftersom jag träffat henne IRL flera gånger och kunde jämföra med min bild/mina kunskaper.

• Page

September, ett MF till? Dvs det tredje? Bra att ni har prover på gång men missfallen kan väl bara handla om otur? Jag hoppas det i alla fall.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!