• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Lapinette

Ahhh, just det, det var kurs hon skulle på. Vart orolig för hon brukar alltid titta in.

Såg att någon hade nämnt BIM eller ÄL men shit kommer inte komma ihåg till imorgon.

Nu börjar mitt favoritprogram. Kommer åter senare!

• Piggelin1

Lappis - du bara MÅSTE läsa ikapp, detta var den roligaste kvällen på lääänge. OM det så skulle innebära att du får lägga dig sent ikväll/inatt - såvida ni inte ska s*xa till det idag Det kan MÖJLIGEN vara en acceptabel ursäkt...!

• Tinga

Nähä tjejer, nu har jag viktigare saker för mig än att hänga här med er! *ser fisförnäm och snorkig ut*

Tack för ikväll!

• Page

Lapinette, det var Victory som avslöjade sitt datum. Underlättar ditt letande lite.

• Piggelin1

Japp, vi kör på som vanligt, mellan varven faktist tom mer! I början av grav var jag inte alls sugen, men nu är det precis tvärtom När mannen var borta en natt i jobbet förra veckan var så jag såååå grymmesugen. Då skulle jag haft en delfin!! Fast iofs, det kan ju funka utan delfin med

• viktualia

tinga - jaaahaaaja så kan det också låta... jasså... jaja... hm... mot förhundsmockasinen minsann... huuummmmm

• Page

Jaha *svarar lika snorkigt*, så nu duger vi inte längre när det vankas stortåsex! Satsa hårt nu i kväll Tinga plus make!

• Piggelin1

Page - salivspår istället för "annan typ av spår", låter inte dumt alls - TACK för tipset!!! Jag kanske snart försvinner härifrån tror jag!!!

• viktualia

själv tackar jag artigt för idag och förpassar mig själv till sängen.

om det blir nån sänggympa med maken?!? tjaaa det visar sig...

godnatt alla galenpannor och sov gott!

• Piggelin1

Glöm inte Tinga om det blir ikväll som visar sig bli Dagen med stort D, då vill vi ha en fullständig rapport om era aktiviteter om några veckor
    Känn ingen press, nejdå

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!