• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Lapinette

Sweet - har inte ens orkat eller hunnit läsa ikapp. Alla verkar gå och lägga sig så tidigt här och nu är det min tur. Ha en bra kväll i NY Sweetan!

• sweetstreet

Ok tack lappis!!!

Du med!

• junilejon

Oj vad det har diskuterats mycket här idag.... Det tar nog ett tag för mig att hinna läsa ikapp allt sen i förmiddags!! Om ingen vill uppdatera mig lite snabbt bara
    Det var lite roligt att komma hem idag,för det var ett paket till mig från posten med fullt med godis i ....jag är ju buzzador och nu ska det provsmakas och mumsas för fullt...

• Page

Jag åt för mycket och för sent så nu har jag drabbats av en matkoma och mååååste sova.

Jag hoppas att du har tid att uggla med mig en annan kväll Sweet. Och för att besvara din tidigare fråga om vår skörd; det har vuxit helt sjukt mycket på torpet. Det finns inte en chans i världen att vi hinner äta oss igenom allt. Till nästa år ska jag lära mig att sylta, safta och lägga in!

Godnatt

• sweetstreet

Sov gott Page!

Själv ska jag dra mig hemåt fån jobbet strax. Är på tiden.

Och sedan blir det nog förhoppnignsvis lite ÄL-6ande!!!!! :D Så jag skippar nog BT ikväll...! :?

• Telemarkgrrl

Go morgon tjejer!

Men det är ju inte kloooooooookt vad ni har skrivit sen jag gick från jobbet igår. :D:D

Jättegrattis till Koko, så fruktansvärt skönt det måste kännas! Roligt!

Tack igen alla som tipsade om doppresenter. Jag följde Ciccis råd och gick till Svenskt Tenn, där köpte jag en sån här i silver:
    www.designonline.se/Products/sek1/Trademark/Formtanke/1059
    Silver är ju lite klassiskt som doppresent och så var den inte så stor men söt. Nu är det bara att vänta ett par år för att få höra om mottagaren är nöjd också. :)

• Tinga

Go' morron! Sov riktigt gott inatt, efter avslappningsövningarna igår kväll! Jag har ju några gamla ÄL-tester kvar, och av nyfikenhet testade jag med en sticka imorse, och då gav den faktiskt utslag, kraftigare än igår! Ägget har inte släppt ännu med andra ord, så det får bli en omgång ikväll också! Tur att jag har några dagar kvar tills jag ska springa - en del idrottsmän har väl sexförbud dagarna innan tävling?

Om det blir plus den här cykeln lovar jag (om ni fortfarande är intresserade då ) att ge en utförlig beskrivning av gårdagskvällen!

Förresten Piggelin, jag funderade sen på det du skrev om balle, och i Skåne (åtminstone i min familj ) betyder inte balle det det betyder i resten av Sverige. Här har det nämligen betydelsen skinka! (Inte julskinka då alltså - vi säger inte julballe - men på människor).

Nähä, nu är jag ju på jobbet, så jag kanske ska försöka vara lite seriös i mina inlägg idag! (Får väl se om jag kan... )

• Bröllopstokiig

Den var jätte finns Telis! Verkligen!

Nu ska jag iväg och köpa en babysitter till vår son. Han har mest legat på golvet o sprattlat, men nu ska han få en egen sak att sitta i...

Har inte heller läst i kapp, men det räcker med att man läser ett inlägg från Nenne så fullkommligen havererar man av skratt. Ni är ju störtsköna allihopa!

Skönt igen kokosen att Conny mår bra!

KRAM

• Tinga

Victory - det var möjligtvis inte du som var på bild i vår tidning idag? Heter du möjligtvis Angerd? Tydligen regnade det rejält i Umeå igår, och det var en bild i vår tidning på en kvinna som var ute och cyklade, och vattnet nådde upp till naven i hjulen. Så var det i Skåne i slutet av juni och början av juli.

• Tinga

Telis - fin doppresent! Den kanske kan komma till användning riktigt tidigt, om damen ifråga får för sig att klä ut sig till prinsessa!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!