• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Victory

Vickan: Vårt lån är på 1 250 000 och vi lägger av 4500 kr var till alla husräkningar och det räcker gott och väl. Sen sparar vi en slant också.

• mugglesfan

Hur går det förresten med BIMare/ÄLare? Några nyheter?

• viktualia

mugglesfan - ååååå hej!!!!!!!!!!!!

Näe, Snartis har inte levererat nån förlossningsstory än. Vi är svältfödda på sånt här!

Massa grattis till lilla Moa och hoppas att hormoner, amning och annat skakar sig tillrätta!

*kramar om jättelänge*

• viktualia

Victory - tack! precis sånt behöver jag höra. Och från nån som INTE har köpt hus i Sthlm utan i nån annan metropol. 4500 per skalle ska man väl klara..

• Victory

Åh, jag lyckas alltid komma med helt malplacerade inlägg just efter en efterlängtad förlossningsberättelse!

Men supergrattis till dig Muggles och till din lilla Moa! Hon är säkert bedårande! Njut nu av tiden och tänk inte på oss (men vi längtar ju förstås efter hela storyn ).

• Lapinette

Muggels och Moa - en jättkram från kaninen!!!!

• BrudSommar2006

Muggles, heeeeej!! Grattis igen!!!! Jag är också hungrig jämt och äter massor! Passa dig med chokladen bara ifall att hon får ont i magen, det är en av de saker de lätt får ont i magen av men det lär du väl märka. Vi ger fortfarande ersättning, bra som muta när hon sitter i bilstolen och är ledsen t ex.

• Lapinette

Veckans ÄLlare:
    Frejis - hade 26-27/8
    Tinga ? fick utslag på stickan 28/8 så nu är det bara å åk!!!!
    Sweet ? tror Sweetan också har ÄL i antågande
    September ? samma sak borde gälla för September

Veckans BIMmare:
    Pudan ? BIM 28/8
    Fifiopipi BIM 1/9

• Telemarkgrrl

Åh hej Muggles! Så kul att höra ifrån dig och ser verkligen fram emot detaljerna. Har du hunnit få i dig den där skumpan du längtade så mycket efter då? :)

• pirr!

Muggles!!! GRATTIS GRATTIS till er lilla tjej!
    Tänk att hon ligger där i er säng.. måste ändå kännas overkligt på nåt vis!?
    Roligt att du tittade in så snart!
    SEr fram emot att läsa din berättelse

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!