• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Lapinette

Ni är ju brunschexperter så vi får kolla om det passar övriga Stockholmsgänget (ja ni andra är ju självfallet välkomna också) och sen boka något mysigt ställe.

• -August-

Muggles - Grattis grattis grattis till lilla Moa!!! Sa odramatisk du var! Det verkar inte ha varit nagra problem - underbart. Beratta mer, beratta mer!

Junilejon - shit vad ambitiost, och sa funkade det inte . Surt... men vi kan alla forestalla oss hur du ville att det skulle se ut .

• -August-

Junilejon (som antagligen sover som djupast nu...) - vad i hela friden gor du uppe den dar tiden, och varfor se pa film 00.30 pa natten??? Forklara for en obotlig kvallstrottis!

• -August-

MrsB - Wow, imponerande lista! Vilken koll Jag kunde snabbt klicka tillbaka for att kolla om Junilejon bor i Karibien och darfor skulle se pa film 19.30... men sag att du bor i Orkeljunga. :D Det kanske tillhor Kribiens tidzon?

• -August-

Tinga - Har det blivit nagra skarpa skott nu under AL tro? :D Heja heja!

• Lapinette

August - har för mig att junilejon jobbar lite konstiga tider emellanåt och därför är uppe på nätterna. Har för mig att hon jobbar med silver. Ni andra rätta mig om jag har fel!

• -August-

Lappis - Jag kanner ocksa igen det. Jag kan tanka mig att dygnsrytmen blir lite skruvad sa att man aven pa lediga natter stannar uppe. Jag blir lite avis - skulle ocksa vilja sitta uppe sent och surfa, se pa tv, somna i soffan etc .

• Liten med Mindre

Hej igen vänner!

Tillbaka efter 3 dagar på kurs - ska bli fullfjädrad bolagsstyrelseledamot innan jag blir mammaledig har jag tänkt mig.

GRATTIS Muggles, Moa och pappsen!
    GRATTIS August till plusset!
    GRATTIS Koko och Conny! Fällde en liten lyckotår när jag såg att allt var fint. :)

(Har tjuvläst lite under kursen för att inte bli hopplöst efter.)

Men, är idag bryskt tillbaka i verkligheten. :( Ledningsgruppen har dumpat mitt projekt som de sa Ja till förra veckan. Känns supersurt, eftersom jag drömt om det i flera år. Och nu tänker de försöka köra i början på nästa år. TACK så supermycket för den! Har snörvlat i 3 timmar på jobbet idag. Det känns ju jättehärligt förstås. Men - de skyllde ju på att vi är utarbetade och inte orkar mer saker, så jag antar att jag snörvlar för att jag är utarbetad.

Vet att det är fel, och säkert mest skadar migsjälv - men just nu tänker jag göra minsta möjliga jobb, framför allt om det hanldar om nåt som de som protesterade vill ha gjort. Jag är ju utarbetad...

Och - angående grälet med maken förra veckan, så visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta när jag kom hem. Han hade ringt från dykplatsen när jag var på hemväg. Men när jag kom hem såg jag dykkompisens bil köra från parkeringen. Det hade inte blivit nåt dyk eftersom maken mitt i all sin stress hade glömt dykhandskar. Den stress jag såg som anledning till att inte dyka. :D Fast jag tyckte lite synd om honom, och främst killen han skulle dyka med...

• Liten med Mindre

och angående Stockholms-brunch så vore det superskoj. Fast 9:e kan jag inte. Men blir det en helg senare borde det gå.

Göteborgare - hur ser det ut 8 sept. Var det någon som kunde äta/fika då?

• -August-

Jag kan skvallra lite om mina syptom medan jag har tid. Det enda ar nog brostevartorna, som har blivit lite "langre" och ytterst lite omma. Att de ar spetsigare kan ha att gora med att vi har flyttat till en kallarvaning och inte riktigt har fatt igang varmen . Jag gar omkring med gashud en hel del, och da vet vi ju alla vad som hander med tuttarna.

Men, lite omma ar de allt. Igar pa gymmet svepte jag runt deras icke skjoljmedelsbahandlade handduk runt bysten, och de vassa frotteknottrerna kandes som sma sma knivblad mot brostvartorna. Men det ar det lilla...

Det hade varit harligt att fa kanna sig lite mer gravid, men jag kanske ska akta mig for att be om det... Jag hinner nog kanna av det, tids nog .

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!